سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به خاطر جایگاه‌مان در جدول رده بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم بازی فردا برای ما حکم فینال را خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴        21 April 2018
امیر قلعه نویی در آستانه دیدار حساس ذوب آهن برابر پرسپولیس در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا باید به تیم فوتبال پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم بابت قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

وی افزود: بازی بین تیم‌هایی که من و برانکو هدایت آنها را برعهده داشته‌ایم همواره خوب و تاکتیکی بوده است. امیدواریم بازی پیش روی ذوب‌آهن و پرسپولیس نیز بازی دیدنی و تماشاگرپسندی باشد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شرایط بازی‌های پایان فصل عنوان کرد: به خاطر جایگاه ما در جدول رده‌بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم بازی پیش رو برای ما حکم فینال را خواهد داشت. باید از نهایت فرصت‌ها در این بازی بهره ببریم تا با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود در جدول رده بندی را حفظ کنیم.

قلعه نویی با اشاره به شرایط پرسپولیس بعد از قهرمانی گفت: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس سبب بی‌انگیزه شدن بازیکنان این تیم نمی‌شود، بلکه پرسپولیس به دلیل حضور تماشاگرانش همیشه با انگیزه به میدان می‌رود بنابراین کار سختی پیش رو داریم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: