مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: نرخ جدید بلیت خطوط مترو تهران و حومه براساس مصوبه شورای شهر و ابلاغ فرمانداری، از امروز (شنبه) اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷        21 April 2018
فرنوش نوبخت روز شنبه افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۷، قیمت بلیت تک سفره مترو تهران و حومه ۱۰ هزار ریال و بلیت تک سفر و کارت بلیت مبلغ دار فرودگاه امام خمینی (ره) نیز ۷۵ هزار ریال تعیین شده است.

وی اظهار داشت: شهروندان و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت بلیت‌های مبلغ دار و مدت دار از تخفیف ویژه در استفاده از مترو استفاده کنند.

به گفته نوبخت، در خطوط درون شهری قیمت هر سفر در کارت‌های مبلغ دار براساس مسافت طی شده اخذ می‌شود که تا ۶۶ درصد تخفیف نیز بر حسب مسافت طی شده، لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: امسال علاوه برکارت بلیت مبلغ دار، کارت بلیت مدت دار هم به مسافران ارائه می‌شود که ۲۵ درصد بیشتر از کارت‌های مبلغ دار عادی دارای تخفیف است.

به گفته وی، کارت بلیت‌های مدت دار در سه دوره زمانی سه ماهه، شش ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.

نوبخت یادآور شد: کمترین مبلغ برای دریافت کارت بلیت مدت دار در دوره سه ماهه ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، دوره شش ماهه ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان و دوره یک ساله نیز ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است که با اعمال ۲۵ درصد تخفیف، مبلغ شارژ این کارت بلیت‌ها به ترتیب ۱۵۹ هزار، ۲۵۰ هزار و ۴۵۰ هزار تومان می‌شود.
شهر تهران دارای ۵ خط مترو فعال در داخل و حومه پایتخت است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: