دو روی سكه برای تيم‌های ايرانی؛
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مرحله بعد باید با الجزیره امارات بازی کنند. الجزیره امسال تیم چندان قدرتمندی نیست. آن‌ها در فصل جاری لیگ امارات که فقط دو هفته از آن باقی مانده در رده هفتم ایستاده‌اند و تفاضل گل‌شان هم منفی است.
کد خبر: ۳۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷        21 April 2018
خيال راحت برانكو از تقابل ژنرال و شفر! 

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  فرمول زمانی لیگ قهرمانان آسیا مثل اغلب برنامه‌های AFC عجیب و غریب است. بلافاصله بعد از پایان مرحله گروهی، مرحله یک هشتم آغاز می‌شود. اما مرحله بعدی مسابقات یعنی مرحله یک چهارم، در شهریور ماه برگزار می‌شود. یعنی حدود 4 ماه بعد از مرحله یک هشتم! در این بازه زمانی ترکیب و حتی مربی برخی تیم‌ها تغییر خواهد کرد. خیلی‌ها امیدوار بودند تیم‌های ایرانی به این زودی به هم برخورد نکنند اما این اتفاق افتاد. نکته مثبت این اتفاق اما این است که از حضور یک تیم ایرانی در مرحله بعد اطمینان داریم. در یکی از بازی‌های این مرحله استقلال تهران باید با ذوب آهن اصفهان بازی کند. البته که خیلی از استقلالی‌ها ترجیح می‌دانند لوکوموتیو ازبکستان را به عنوان حریف‌شان در مرحله بعد ببینند. چرا که خودشان هم می‌دانند که شکست دادن لوکوموتیو راحت‌تر از شکست دادن ذوب آهن‌است. این بازی برای همه استقلالی‌ها بازی ویژه‌ای به حساب می‌آید. چرا که سرمربی حریف، امیر قلعه‌نویی است. او به همراه تیمش از معدود تیم‌هایی است که موفق شدند استقلال وینفرد شفر را شکست بدهند.

در بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر که به میزبانی تیم اصفهانی برگزار شد ذوب‌آهن موفق شد با گلی که در دقایق پایانی زد استقلال را شکست بدهد. برای همین استقلالی‌ها و شفر سخت به دنبال انتقام گیری از حریف هستند. ضمن اینکه دو تیم همین الان هم در لیگ برتر رقابت جدی برای کسب نایب قهرمانی دارند. از طرف دیگر قلعه‌نویی هم به این مسابقه به چشم یک مسابقه حیثیتی نگاه می‌کند. برای او پیروز شدن در مقابل تیمی که مربی‌اش خارجی است بسیار لذت‌بخش است. ماجرای دلخوری او از برکناری‌اش از استقلال هم فراموش شدنی نیست. او می‌خواهد ثابت کند همچنان تنها مربی ایرانی است که قابلیت هدایت استقلال را دارد. بازی رفت دو تیم در اصفهان و بازی برگشت در تهران برگزار خواهد شد.

سومین نماینده ایران در این مرحله پرسپولیس است که به نظر با قرعه خوبی مواجه شده است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مرحله بعد باید با الجزیره امارات بازی کنند. الجزیره امسال تیم چندان قدرتمندی نیست. آن‌ها در فصل جاری لیگ امارات که فقط دو هفته از آن باقی مانده در رده هفتم ایستاده‌اند و تفاضل گل‌شان هم منفی است. الجزیره با امتیازی برابر با الغرافه به این مرحله صعود کرد و صرفا به دلیل پیروزی در مسابقات رودررو الغرافه را حذف کرد. وگرنه دو تیم امتیازشان برابر بود و حتی الغرافه تفاضل گل بهتری هم داشت! پرسپولیس اما وضعیت خوبی دارد. حداقل در ظاهر که این طور به نظر می‌رسد. تیم برانکو با عملکرد دفاعی خوبی پا به این مرحله گذاشته و امیدوار است این روند ادامه داشته باشد. هر چند سید جلال حسینی از حضور در بازی رفت محروم شده و کار کمی دشوار است. اما فاصله دو تیم بیشتر از آن است که غیبت بازیکنی مثل سید جلال هم پرسپولیسی‌ها را نگران کند. آن‌ها اصلا امیدوارند که در همان بازی رفت و در ابوظبی کار صعود را تمام کنند و بازی برگشت به یک بازی تشریفاتی تبدیل شود.

دو بازی دیگر این مرحله هم جالب است. الدحیل قطر و العین امارات که تیم‌های قدرتمندی هستند باید با هم بازی کنند. یکی از این دو تیم حذف می‌شود و این برای نمایندگان ایران اتفاق خوبی است. در دیگر بازی این مرحله الاهلی عربستان و السد قطر با هم بازی می‌کنند. به نظر می‌رسد بین این دو تیم، السد تیم قدرتمندتری است و شانس بیشتری برای حضور در یک چهارم نهایی دارد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: