در پی درگذشت مادر همسر رئیس جمهوری
شخصیت ها و مقام های سیاسی و اجرایی در پیام های جداگانه ای درگذشت مادر همسر و خاله رئیس جمهوری را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸        23 March 2016
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آورده است: درگذشت مادر خانم بزرگوارتان، حاجیه خانم ساره خاتون پیوندی را به جناب عالی، همسر محترمتان و خانواده های عزادار تسلیت می گویم.
وی افزوده است: با آرزوی علوّ درجات برای آن فقیده سعیده، صبر و اجر بازماندگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

**پیام تسلیت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز با ارسال پیامی، مراتب تسلیت خود را اینگونه بیان داشته است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، خبر درگذشت سرکار خانم ساره خاتون پیوندی والده مکرمه همسر ارجمندتان موجب تأثر و تألم گردید.
جهانگیری در این پیام افزوده است: اینجانب این مصیبت اندوهبار را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه مغفرت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بستگان عزادار صبر و اجر مسئلت دارم.

**پیام تسلیت محمد رضا عارف
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیام خود آورده است: درگذشت بانوی بزرگوار ، با ایمان و پارسا، خاله و مادر همسر محترمتان حاجیه خانم ساره خاتون پیوندی موجب تاثر و تالم شد.
وی خطاب به رئیس جمهوری افزوده است: ضمن عرض تسلیت این ماتم به جنابعالی و همسر گرامیتان و خانواده های پیوندی، روحانی و فریدون، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی عزت و تداوم خدمت به اسلام و انقلاب و ایران و مردم مسألت می کنم.
عارف اظهار امیدواری کرده است: روان پاک آن بانوی والامقام با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) محشور باشد.

***پیام تسلیت رئیس سازمان استاندارد
همچنین نیره سادات پیروز بخت در پیام تسلیت خود اظهار کرده است: درگذشت بانوی مومنه ساره خاتون پیوندی مادر همسرگرامی رییس جمهوری محترم را به ایشان وخانواده گرامی آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از خداوند بزرگ برای آن بانوی بزرگوار رحمت وآمرزش وبرای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل مسالت می نمایم.

**پیام تسلیت وزیر بهداشت
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پیامی به رئیس جمهوری اظهار کرده است: خبر درگذشت والده گرامی و مکرمه همسر جنابعالی موجب تأسف و تألم خاطر گردید.
وی افزوده است: ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و خانواده محترم به ویژه سرکار خانم پیوندی، از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره رحمت و آمرزش الهی و همنشینی با زهرای اطهر(س) و برای حضرتعالی و بازماندگان، صبر و بردباری مسئلت می نمایم.
مرحومه ساره خاتون پیوندی مادر همسر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز سه شنبه به علت مشکلات ریوی در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

** پیام تسلیت وزیر کشور
در پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز آمده است: درگذشت بانوی پرهیزکار و والامقام مرحومه سرکار خانم پیوندی مادر همسر محترمتان موجب تاثر و تالم شد.
فقدان این مادر دلسوز و فداکار را به شما و همسر گرامی و سایر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه فقیده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

** پیام تسلیت وزیرعلوم به رئیس جمهوری
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت مادرهمسر و خاله رئیس جمهوری را به وی و همسر شان تسلیت گفت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا فرهنگی از روابط عمومی وزارت علوم، در پیام تسلیت محمد فرهادی، خطاب به رئیس جمهوری آمده است: انا لله و انااله راجعون، درگذشت بانوی پرهیزگار مرحومه سرکار خانم پیوندی مادر همسرگرامی و خاله محترم تان را به شما ، همسر مکرمه و سایر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه فقید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
بانو ساره خاتون پیوندی، خاله و مادر همسر رییس جمهوری، یک ماه قبل به علت مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری شده بود که دوم فروردین به علت وخیم شدن بیماری اش به بیمارستان مسیح دانشوری تهران انتقال یافت و صبح سه شنبه در این بیمارستان درگذشت.
برچسب ها: پیام تسلیت ، روحانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: