پروفسور بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی می شود؟
برانکو محبوب هواداران پرسپولیس است و آنها نمیخواهند او را به هیچ قیمتی از دست دهند.
کد خبر: ۳۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳        12 March 2018

کارلوس کیروش که صبح روز گذشته در مراسم درخت‌کاری مجموعه سایپا شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم ملاقات مفصلی با علی دایی و علی پروین هم داشته است. ظاهرا پس از مشکلات و درگیری‌های هفته‌های اخیر، در این ملاقات احوال سرمربی‌ تیم ملی تغییر کرده و حسابی از معاشرت با این دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران لذت برده. کیروش با انتشار تصویری از این دیدار در فیسبوک خود نوشته:

 

علی دایی و علی پروین، دو بازیکن نابغه، قهرمانان بزرگ تیم ملی و پرسپولیس. روزی بی‌نظیر برای من بود که افتخار و سعادت دیدار با این دو افسانه فوتبال ایران را داشتم. از هر دوی شما عزیزان بابت حمایت و صداقتی که نسبت به من داشتید سپاسگزارم؛ چیزی که همیشه در قلب من خواهد ماند.

اما شاید این خوشحالی مقطعی باشد...

 در شرایطی که برانکو بارها و بارها شایعه حضورش به جای کی روش در تیم ملی را تکذیب کرده اما دوباره اخباری مبنی بر توافق او با فدراسیون فوتبال منتشر شده است. 

 شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس فدراسیون و برانکو ایوانکوویچ که همواره از او به‌عنوان جانشین کی‌روش در دو‌سال اخیر نام برده شده است،‌ در نیاوران و بدون حضور نیک سیرت مترجم اصلی مربی کروات جلسه‌ای پنهانی و غیررسمی برگزار کرده‌اند و برای عقد قرارداد بعد از جام‌جهانی به توافق هم رسیده‌اند. برانکو هم در قراردادش با پرسپولیس که به تازگی تمدید کرده بندی گنجانده است که اگر پیشنهاد سرمربیگری از یک تیم‌ملی داشته باشد بتواند یک‌طرفه قرارداد را فسخ کند. البته این خبر در شرایط کنونی که پرسپولیس در کوران مسابقات است و کی‌روش هم هدایت تیم‌ملی ایران را برعهده دارد و فدراسیون تأکید کرده می‌‌خواهد قراردادش را تمدید کند قطعا از سوی تاج و برانکو تأیید نخواهد شد"
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: