تاکنون بیش از ۱۸ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹        21 February 2018
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد در ساعت ۲۴ فردا سوم اسفند خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی،ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نشده‌اند، مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون از ساعت ۱۴ روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شد و ساعت ۲۴ فردا سوم اسفند پایان می پذیرد.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به اطلاعیه‌ای که همزمان با آغاز ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesg.org قرار گرفته است تا فردا ۳ اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه تعداد ۱۸ هزار و ۶۴۲ داوطلب در مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد،‌ شرکت کرده‌اند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: