مالک ثروتمند تاتنهام در حال حاضر در یک کشتی مجلل زندگی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵        21 February 2018
باشگاه تاتنهام چند سال است که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های اروپا نشان داده است. امضای قرارداد لوکا مودریچ و گرت بیل (بازیکنان سابق تیم انگلیسی) با رئال مادرید، حضور مائوریسیو پوچیتنو در تاتنهام و بازیکنانی همچون هری کین، دلی الی و سون هیونگ‌مین به خاطر وجود جو لوییس است. مالک ثروتمند بریتانیایی به نوشته فوربس ۴.۵ میلیارد پوند دارایی دارد و پنجمین فرد ثروتمند انگلیس محسوب می‌شود. جایگاه او در جهان ۲۶۹ است.

لوییس در شرق لندن در سال ۱۹۳۷ متولد شد. او در ۱۵ سالگی درس خواندن را رها کرد تا در کافه خانوادگی‌شان کار کند. مالک تاتنهام به عنوان ظرف شور و پیشخدمت شروع به کار کرد و روزانه شش پوند دستمزد می‌گرفت. لوییس زمانی که وارد تجارت شد کافه خانوادگی‌شان را به یک مرکز پذیرایی در تمام منطقه متروپولیتن لندن تبدیل کرد. سپس رستوران‌های زنجیره‌ای با نام تاویستاک بانکتینگ در همه لندن گسترده شد. بهترین رستورانش نورثهامبرلند گرند بود که این رستوران مجلل به توریست‌های آمریکایی اختصاص داشت. مالک تاتنهام وارد صنعت توریسم شد و علاوه بر  تشکیل چند تور فروشگاه‌هایی برای تهیه سوغاتی ایجاد کرد.

لوییس در سال ۱۹۷۹ کمپانی‌اش را به ارزش ۳۰ میلیون پوند فروخت و سپس به باهاما نقل و مکان کرد. مالک تاتنهام در بهشت مالیاتی به تجارت ارز روی آورد. او از طریق بورس توانست آینده درخشانی برای خود رقم بزند. با این حال مهم‌ترین اتفاق در پیشرفتش بهره گیری از بلک ونزدی بود که توانست با جورج سورس سرمایه‌گذار همکاری کند. او در رابطه با پایین آمدن ارزش پوند در بازار جهانی ریسک و شرط بندی کرد و میلیون‌ها دلار از طریق این معامله به دست آورد. همچنین در سال ۱۹۹۵ از این ترفند برای پسو مکزیک بهره برد. لوییس که در سال ۱۹۷۵ گروه تاویستاک را بنیانگذاری کرده بود در ENIC (کمپانی سرمایه‌گذاری ملی انگلیس) رشد پیدا کرد و از این طریق توانست در سال ۲۰۰۱ تاتنهام را بخرد. با حضور مالک بریتانیایی همه چیز در باشگاه عوض شد و این تیم با وجود این که هنوز جامی به دست نیاورده است اما به عنوان یک مدعی رقابت می‌کند.

لوییس خیلی کم در ورزشگاه وایت هارت لین دیده می‌شد و حتی پس از انتقال بازی‌های تاتنهام به ومبلی این حضور کمرنگ‌تر شد. او بیشتر وقتش را در دفتر خصوصی‌اش می‌گذارند. این دفتر در کشتی مجلل AVIVA III واقع است که در ساحل باماها لنگر انداخته است. کشتی لوییس در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت آلمانی Abeking & Rasmussen ساخته شد و ۱۱۲ میلیون پوند ارزش دارد. در واقع کشتی او قصری روی آب است.
 
زندگی مالک تاتنهام روی کشتی مجلل +عکس
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: