رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه عنوان کرد که تا پیش از باز شدن جعبه سیاه هواپیما و بررسی اطلاعات آن نمی‌توانیم در مورد علت حادثه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان اظهارنظر کنیم.
کد خبر: ۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷        21 February 2018
محمد رضا رضایی کوچی به گزارش افکارنیوز، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون عمران مجلس درباره سقوط هواپیمای شرکت آسمان گفت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد مدعوین در جلسه  هریک گزارشاتی را در این باره ارائه کردند.

وی افزود: مدیرعامل شرکت آسمان عنوان که هواپیما هیچ مشکل فنی نداشته و خلبان هم 400 مرتبه این مسیر را رفته و آمده.

رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان داشت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در توضیحات خود عنوان کرد که یک هیأت 7 نفره از کشور فرانسه روز گذشته برای بررسی جعبه سیاه هواپیما وارد کشور شدند تا جعبه سیاه را بازخوانی کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: من کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران را مأمور کردم که هنگام بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیما حضور داشته باشند و گزارشی را از روند بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیما آماده کند.

وی افزود: در این جلسه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: هرگونه اظهار نظر در خصوص حادثه نیازمند این است که جعبه سیاه هواپیما پیدا و اطلاعات آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد و ما نمی‌توانیم پیش از آنکه جعبه سیاه هواپیما باز شود در مورد علت حادثه اظهارنظر کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: هیچ یک از مدعوین به جلسه امروز حاضر نشدند در مورد علت حادثه حتی در حد حدس و گمان اظهار نظر کنند و گفتند که باید صبر کنیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: