در راستای تقابل دایی و کریمی مقابل هم؛
|روز جمعه در رشت یک بازی حساس برگزار خواهد شد و عامل اصلی حساسیت این بازی نه شرایط جدول که مربیان دو تیم سپیدرود و سایپا هستند.
کد خبر: ۳۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷        19 February 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  روز جمعه در رشت یک بازی حساس برگزار خواهد شد و عامل اصلی حساسیت این بازی نه شرایط جدول که  مربیان دو تیم سپیدرود و سایپا هستند. امروز دیگر کسی نیست که از اختلاف عمیق میان علی کریمی و علی دایی خبر نداشته است. حالا روز جمعه این دو باید به عنوان مربیان دو تیم رودرروی هم قرار بگیرند و این موضوع بازی سپیدرود و سایپا در رشت را تبدیل به حساس‌ترین بازی هفته کرده است. اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که آیا علی کریمی به عنوان مربی تیم میزبان به سمت علی دایی خواهد رفت و با او دست خواهد داد؟

دست اما بدون گل

علی کریمی روز جمعه به عنوان مربی تیم میزبان به سمت نیمکت سایپا می‌رود و با علی دایی دست می‌دهد اما به احتمال فراوان خبری از دسته‌های گل و روبوسی‌ها و در آغوش کشیدن‌های پراحساس نیست. تا امروز هنوز هیچ خبر قطعی و رسمی در این رابطه منتشر نشده است اما نزدیکان علی کریمی می‌گویند که او به عنوان مربی تیم میزبان به سمت دایی خواهد رفت و با او دست خواهد داد. کریمی اعلام کرده که به عنوان مربی میزبان مشکلی برای رودررویی با دایی و دست دادن با او ندارد و راستش را بخواهید این تصویر که کریمی و دایی با یکدیگر در ابتدای بازی دست می‌دهند می‌تواند تصویر سال ورزش ایران نیز لقب بگیرد.
برخورد دایی

بعید است علی دایی هم واکنشی نسبت به این موضوع داشته باشد و به احتمال فراوان هردو طرف با یک برخورد حرفه‌ای بازی را آغاز می‌کنند اما موضوع مهم‌تر طول 90 دقیقه بازی است که این دو در فاصله چند متری یکدیگر ایستاده و تیم‌های‌شان را برای شکست دادن حریف کوچ می‌کنند. هردو مربیانی پرجوش و خروش و البته احساسی و عصبی هستند و این می‌تواند 90 دقیقه بازی سپیدرود و سایپا و کنفرانس خبری بعد از آن را به شدت متاثر کند.

آرزوهای بزرگ

آرزوی بزرگ علاقمندان به فوتبال این است که این بازی دست کم بتواند این دو مرد بزرگ فوتبال ایران را کمی به هم نزدیک کند اما این آرزوی بزرگ تا امروز رخ نداده است. تا این زمان وساطت افراد مورد اطمینان دوطرف برای برقراری آشتی نیز نتیجه نداده است و این یعنی بازی روز جمعه سپیدرود و سایپا فراتر از یک مسابقه معمولی و یک سوپرمسابقه است
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: