حمید درخشان درباره شروع مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲        17 February 2018
پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشت و امیدوارم این روند را ادامه داده و با صعود از گروهش در مرحله حذفی هم بهترین نتایج را بگیرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی و توانایی فردی بازیکنان از السد قوی‌تر است و می‌تواند این تیم را شکست دهد.

حمید درخشان درباره شروع مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند. پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشت و امیدوارم این روند را ادامه داده و با صعود از گروهش در مرحله حذفی هم بهترین نتایج را بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین راجع به تقابل تیمش با السد قطر تأکید کرد: السد تیم قوی‌تری نسبت به نسف‌قارشی است، ولی اعتقاد من این است که پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی و توانایی فردی بازیکنان، از السد قوی‌تر است و می‌تواند در این بازی نتیجه بگیرد.

درخشان در مورد نیمکت‌نشینی محسن مسلمان و اینکه چرا برانکو چنین تصمیم گرفته است، اظهار داشت: این موضوعی است که به تصمیم برانکو مربوط می‌شود. نمی‌توان از تصمیم برانکو در مورد مسلمان ایراد گرفت، چون مربی باید در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده اصلی باشد. هر مربی هم بهترین تصمیم را برای تیمش می‌گیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد چالش‌های اخیر میان علی کریمی و کارلوس کی‌روش نیز خاطر نشان کرد: کی‌روش باید به بازیکنان، مربیان و اسطوره‌های فوتبال ایران احترام بگذارد، ولی تا الان او بار‌ها به مربیان و بازیکنان توهین کرده است. کریمی یکی از بازیکنان بزرگ این مملکت بوده که الان مربیگری می‌کند، الفاظی که کی‌روش به کار برد اصلاً درست نبود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: