اوجاقی در تیم ملی فوتبال چه خواهد کرد؟
حتما در جریان هستید که کارلوس کی روش دیروز در اتفاقی عجیب سرمربی تیم ملی ووشو را به عنوان عضو جدید کادر فنی تیمش انتخاب کرد.
کد خبر: ۳۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵        17 February 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  حتما در جریان هستید که کارلوس کی روش دیروز در اتفاقی عجیب سرمربی تیم ملی ووشو را به عنوان عضو جدید کادر فنی تیمش انتخاب کرد. عجیب تر از این موضوع توضیح رئیس فدراسیون ووشو درباره همکاری اوجاقی با کادر فنی تیم ملی است که سوژه خوبی برای آنهایی فراهم کرده که اعتقاد دارند که قدرت کی روش از تاج و همکارانش بیشتر است. مهدی علی نژاد که با خبرگزاری تسنیم صحبت کرده درباره اینکه مهدی تاج برای حضور اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال صحبتی با او داشته است، گفته:" صحبتی از طرف تاج با من نشد و هماهنگی حضور اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال از طرف کی‌روش صورت گرفت."
 
مهدی علی‌نژاد درباره اضافه شدن حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو ایران به کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: «اوجاقی با درخواست کارلوس کی‌روش و پس از هماهنگی با من به کادرفنی تیم ملی اضافه شد و قرار است تا زمان حضور ملی‌پوشان فوتبال در ایران در خدمت تیم ملی باشد.»

اختلالی در تمرینات ووشو ایجاد نمی‌شود

«با هماهنگی که انجام می‌دهیم قطعا اختلالی در تمرینات تیم ملی ووشو ایجاد نخواهد شد. تیم ملی ووشو تا ۱۸ فروردین ماه سال آینده که اردو نخواهیم داشت. تیم ملی فوتبال نیز تا ۷ یا ۸ اردیبهشت ماه در تهران حضور خواهد داشت و در این مدت حدود ۲۵ روز نیز ساعات تمرینات تیم ملی ووشو را به گونه‌ای تنظیم خواهیم کرد که ووشو نیز آسیبی نبیند.»

مربیان ووشو را در فوتبال دیدم

«استفاده از مربیان ووشو در تیم‌های فوتبال را در گذشته هم از مربیان پرتغالی دیگر دیده بودم. به رئیس فدراسیون ووشو پرتغال در مقطعی با تیم فوتبال پورتو همکاری می‌کرد و بعد از آن هم با حضور یک مربی پرتغالی در تیم فوتبال شانگ‌های چین به این تیم رفت. نگاهی نزد مربیان پرتغالی وجود دارد که برای ایجاد روحیه جنگندگی، بالا بردن عکس‌العمل‌ها و توانایی بازیکنان از مربیان ورزش‌های رزمی در کادرفنی استفاده کنند. کی‌روش نیز برای همین دلایل از اوجاقی درخواست همکاری کرده بود که او با من مشورت کرد .من نیز برای کمک به تیم ملی فوتبال در راه جام‌جهانی و همچنین آزاد بودن وقت اوجاقی تا ۱۸ فروردین ماه با این موضوع موافقت کردم و قرار شد بعد از این تاریخ نیز برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تیم ملی ووشو آسیب نبیند. امیدوارم حضور اوجاقی به تیم ملی فوتبال برای کسب نتایج بهتر در جام‌جهانی کمک کند.»
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: