وحشت در مکزیکوسیتی ؛
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۲ در جنوب‌غربی مکزیک رخ داده است. این زلزله باعث شد ساختمان‌ها در پایتخت مکزیک که ۳۵۰ کیلومتر دورتر است، تکان بخورند.
کد خبر: ۳۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴        17 February 2018
زلزله مکزیک
 

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

به گزارش مرکز لرزه‌نگاری ایالات متحده، کانون این زلزله که جمعه بعد از ظهر آمد، نزدیک شهر پینوتپا د دون لوئیس در ایالت واخاکا بوده است.
 
طبق این گزارش، کانون زلزله در عمق ۲۵ کیلومتری زمین بوده است.برخی ساختمان‌ها در واخاکا صدمه دیده‌اند اما هنوز اطلاعاتی درباره این‌که کسی صدمه دیده باشد، در دست نیست.بعد از این زلزله هزاران نفر در پایتخت مکزیک وحشت‌زده به خیابان‌ها ریختند.

مقام‌های مکزیک از مردم پنج ایالت خواسته‌اند که بیرون ساختمان‌ها بمانند.مرکز هشدار سونامی در اقیانوس آرام گفته است فعلا خطری برای سونامی نیست.

 
 
 
 بنا به گزارش آسوشیتدپرس، همزمان با آغاز زمین لرزه، جمعیتی از مردم به وسط خیابان رِفورما در مکزیکوسیتی آمدند. سازمان زمین شناسی آمریکا، مرکز این زمین لرزه را ۵۳ کیلومتری جنوب شرقی پینوتِپا در جنوب ایالت اوکساکا اعلام کرد. عمیق این زمین لرزه در ۲۴ کیلومتری سطح زمین بوده است.

یک زمین لرزه به بزرگی هفت و یک دهم در مقیاس ریشتر حدود پنج ماه پیش در مکزیکوسیتی رخ داد که در پی آن ۲۲۸ تن در پایتخت و بیش از ۱۴۰ نیز در ایالت‌های مجاور آن کشته شدند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: