درباره حضور جنجالی جناب خان در برنامه نود
ویژه‌برنامه نوروزی ۹۰ از ساعت ۲۳ جمعه شب در شرایطی روی آنتن شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که جناب خان، عروسک محبوب برنامه خندوانه با صدای محمد بحرانی، به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور داشت.
کد خبر: ۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱        19 March 2016
گزارش روز - تحريريه اطلس خبر | ویژه‌برنامه نوروزی ۹۰ از ساعت ۲۳ جمعه شب در شرایطی  روی آنتن شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که جناب خان، عروسک محبوب برنامه خندوانه با صدای محمد بحرانی، به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور داشت.
در یکی از قسمت های صحبت های خان و عادل فردوسی پور، جناب خان با کنایه به ریاست فدراسیون فوتبال گفت من جزو کاندیداهای ریاست فدراسیون بودم همراه با آقای کفاشیان، تاج و آرجلو که جناب کفاشیان قفل در خانه اش باز نشد و نتوانست ثبت نام کند، الان بیکار میشه میاد در مسابقه خنداننده برتر ما شرکت می کنه و همش میخنده!
تكذيب نحسی نود تا علل حذف كفاشيان از فوتبال!
همچنين از قسمت‌هاي جالب برنامه نود ديشب، حضور لورن بلان فرانسوي روي خط برنامه بود كه جناب خان به عادل گفت: « لورن ميگه از وقتی به برنامه نود آمدم بازيكنانم مصدوم می شوند» كه فردوسي پور با جديت جواب داد: بابا اينهمه بازيكن به برنامه آمدند و آقاي گل هم شدند»!
در بخش ديگری از صحبت‌های جناب خان، او با تقدير از ابراهيم تهامی در مسابقه با استراليا گفت:
« علی دايی و خداداد و كريم باقری خيلی زحمت كشيدند اما ابراهيم هم در آن مسابقه تاثير بسزايی داشت و دوست دارم او به پاريسن زرمن بياورم».
برچسب ها: برنامه نود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: