سپیدرود از جادوگر آسیا بهره می‌برد؛
در حالی که قبل از بازی دو تیم سپیدرود و سپاهان، مالک جدید باشگاه سپیدرود پاداش دو میلیون تومانی در صورت پیروزی بر سپاهان را اعلام کرده بود، علی کریمی سرمربی باشگاه نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹        22 January 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

در حالی که قبل از بازی دو تیم سپیدرود و سپاهان، مالک جدید باشگاه سپیدرود پاداش دو میلیون تومانی در صورت پیروزی بر سپاهان را اعلام کرده بود، علی کریمی سرمربی باشگاه نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.
 
کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص چگونگی تخصیص پاداش، گفت: «تا به حال شنیده‌اید بگویند بارسلونا به بازیکنانش پاداش داده است؟ نمی‌دانم این موضوعات چرا رسانه‌ای می‌شود و نباید این اتفاق بیفتد. طبیعتاً هر تیمی پیروز می‌شود بازیکنان آن پاداش می‌گیرند اما اینکه مبلغ این پاداش رسانه‌ای شود زیاد جالب نیست. من به طور حتم با مالک باشگاه در این مورد حرف می‌زنم. نباید چنین مسائلی رسانه‌ای شود.»

کریمی در ادامه با برشمردن مدیررسانه و سایت و کانال و سخنگوی باشگاه به نوعی نسبت به این تعدد پست‌ها نیز کنایه خود را نشان داد. با وجود این که سپیدرود بعد از معرفی مدیران جدید یک تشکیلات عریض و طویلی را ایجاد کرده است که از مدیر رسانه، مدیر روابط عمومی، سخنگو، مشاور، مدیر سایت و کانال رسمی! در آن معرفی شده‌اند اما مشخص است که هنوز سرمربی باشگاه باید خطوط کلی را به مدیریت آموزش دهد. پس این افراد برای چه آمده‌اند؟

یکی قرار است از مالک باشگاه در مقابل نمایندگان دفاع کند. یکی قرار است از مقام سرمربی دفاع کند. دیگری آمده است پستی بگیرد که فلان نماینده مجلس راضی شود. افرادی دیگر هم پستی گرفته‌اند که گله و شکایتی نباشد. با همه این‌ها مالک جدید هنوز ساختارهای حرفه‌ای را یاد نگرفته و مدام سعی دارد با گفتن بدیهیات برای خود تبلیغی نماید که ارزش چندانی ندارد. نتیجه هم این می‌شود که سرمربی در نشست خبری علیه اقدام مالک باشگاه در رسانه‌ای کردن مبلغ پاداش تیم سخن می‌گوید و او را به اقدام حرفه‌ای دعوت می‌کند.

اکنون که سپیدرود توانست با پیروزی مقابل سپاهان روحیه خوبی بگیرد و خود را برای بقا در لیگ برتر بیشتر امیدوار کند، اما مشخص است که ساختار غیر حرفه‌ای و سخنان نسنجیده بیشتر از هرچیزی گسست در ساختار باشگاه و مرزبندی و اختلافات را بیشتر می‌کند و این به طور مشخص آینده باشگاه را تهدید خواهد کرد.

شاید علی کریمی با علنی کردن انتقاد از مالک باشگاه می‌خواست او را هرچه سریع‌تر به یک ساختار حرفه‌ای و فوتبالی دعوت نماید که در نتیجه آن شاهد نباشیم که تبلیغات بر محور بدیهیاتی باشند که در یک باشگاه ورزشی محلی از ارعاب ندارد.

مدیریت سپیدرود بیشتر از این که دنبال آن باشد که با تعدد پست و تقسیم کارهای کوچک بین چند نفر و راضی نگه داشتن چند نماینده مجلس و سیاسیون استان همه را دور خود جمع کند نیاز دارد خود را بیشتر با شرایط حرفه‌ای گری در فوتبال و گذار به سمت آن آشنا نماید. مالک باشگاه بیشتر از اینکه خود را فردی نشان دهد که وزیر و وکیل و مدیرکل و استاندار و شهرداربا او دیدار می کنند  باید خود را فردی نشان دهد که فوتبالی‌ها او را به عنوان عضوی از خانواده خود قبول کنند.

شاید این انتقادات نیاز باشد که در آینده بداند آن چه او را وارد یک خانواده می‌کند الگوبرداری از مدیران اقتصادی در جهان است نه سرمایه دارانی که می‌خواستند فوتبال به آن‌ها اعتبار دهد و جز بی اعتباری بر فوتبال به آن چیزی اضافه نکردند!
 
+ سامان بدر
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: