شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عناوین و اسامی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را با شعار اصلی «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷        20 January 2018
به گزارش روز شنبه خبرنگار معارف ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و اعلام سیاست‌های کلان و رویکردهای داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط معظم‌له و با عنایت به تعیین سیاست‌ها، رویکردها، خط‌ مشی‌ها و اصول حاکم بر بـرنامه‌های بزرگداشت عید انقلاب، شعار اصلی و محوری دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» تعیین می شود.
 
بر اساس این گزارش عناوین روزها و اسامی ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
پنجشنبه 12 بهمن، انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری
جمعه 13 بهمن، انقلاب اسلامی؛ تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان
شنبه 14 بهمن، انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی
یکشنبه 15 بهمن، انقلاب اسلامی؛ ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی
دوشنبه 16 بهمن، انقلاب اسلامی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال
سه شنبه 17 بهمن، انقلاب اسلامی؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی
چهارشنبه 18 بهمن، انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار
پنجشنبه 19 بهمن، انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت
جمعه 20 بهمن، انقلاب اسلامی؛ وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)
شنبه 21 بهمن، انقلاب اسلامی؛ استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف
یکشنبه 22 بهمن، انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی
به گزارش ایرنا در حدود سه ماه پیش آیت الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سازمان‌ها و نهادها خواسته بود تا مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مسئولانه و با جدیت دنبال کنند.
جنتی گفت: دستگاهها و نهادها باید برای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدون موازی کاری اتاق فکر تشکیل داده و مسئولانه با این موضوع برخورد کنند.
وی با اشاره به تحولات منطقه در سال های اخیر گفت: انقلاب ما سبب شده اسرائیل ذلیل شود و امروز می بینیم که کیان این رژیم در خطر است، این انقلاب، سوریه را آزاد کرد و مبارک و قذافی را ساقط کرد و لذا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب باید باشکوه ترین مراسم پس از انقلاب باشد. دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها باید به نسل جدید بفهماند که ما چه هستیم.
 
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: دشمن نیز برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی می‌کند و آمریکا رسما می‌گوید باید یک دولت غیر انقلابی را بر سر کار بیاوریم و ما باید به مردم بفهمانیم که دشمن چه می کند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: