آفتاب به نقل ازمعاون سابق منابع انسانی شهرداری تهران نوشت:‌ مردم تهران با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند که تهران چقدر تغییر کرده و دیگر نیازی نبود با اطلاعات غلط گزارش‌دهی کنند. کاش شهردار جدید تهران به عنوان یک مدیر اعلام می‌کرد که پس از ۴ ماه چه برنامه‌ای برای بهبود کیفیت زندگی مردم خواهد داشت.
کد خبر: ۳۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱        16 January 2018
سیدجعفر تشکری‌هاشمی در خصوص اینکه چرا در روزهای پایانی مأموریت خود ۱۳ هزار نفر را به مجموعه شهرداری اضافه کرده است،‌ گفت: این اطلاعات کذب است، بهتر بود افرادی که این گزارش‌ها را می‌دهند به سایت‌ها و منابع هم سری می‌زدند، سه سال پیش تقاضایی به ساختمان اداری و استخدامی شهرداری داده می‌شود که پرسنل قراردادی که سال‌ها در شهرداری کار کرده‌اند و قرارداد موقت داشته‌اند را رسمی کنیم البته شرایطی گذاشتند و بر اساس آن شرایط که سختگیرانه هم بود ۵ هزار نفر قرارداد رسمی شدند.

تشکری‌هاشمی ادامه داد:‌ این تعداد استخدام طبق دستورالعمل انجام شده نظارت بر آن صورت گرفته و یکی از شرایط آن این بوده که حداقل سه سال قراردادی بوده باشند در حالی که در این ۵ هزار نفر افرادی داشته‌ایم که ۲۰ سال خدمت بوده‌اند و رسمی شده‌اند و بعد از گزینش و انجام تست سلامت و ... به استخدام رسمی درآمده‌اند. بنابر این حتی حکم استخدام ۵۰ هزار نفر هم به سایر شهرداری‌های کشور ارسال شد و همه این اقدام از روی مصوبه بوده و تحت نظارت انجام شده است.

معاون سابق منابع انسانی شهرداری تهران گفت: حقوق این افراد هم از سرجمع بودجه عمرانی و پروژه‌ها داده می‌شده که فقط مختص دوره قالیباف نیست البته مشکلاتی هم در پرداخت وجود داشت حقوق را ما به شرکت‌ها می‌دادیم اما آنها ۲۰ روز با تأخیر می‌دادند یا دو تا سه ماه نمی‌دادند و گاهی هم بیمه‌شان را پرداخت نمی‌کردند که قرار شد همه این شرکت‌ها در یک شرکت تجمیع شود و نظارت بر آن راحت‌تر صورت گیرد البته پرسنل آن رسمی نخواهند بود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: