هفتمین دوره بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها، قائم مقام و رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر و پژوهشگران حوزه بانکی برگزار گردید.
کد خبر: ۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰        12 December 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ علی دیواندری در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری تولید ثروت و بهبود وضع زندگی و رفاه عمومی را مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانست و گفت: بدون استثنا در تمام کشورهای دنیا، ترویج فرهنگ و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالان این حوزه به یکی از مهم‌ترین اهداف سیاست‌گذاری در حوزه علم و فناوری تبدیل شده است.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی اظهار داشت: کشورهای دنیا می‌کوشند تا با فراهم کردن ساختارهای انگیزشی مناسب و نیز ترغیب پژوهشگران و فناوران کشور به تولید بیشتر علم و فناوری، رشد پایدار رفاه اجتماعی را برای جامعه تضمین کنند.

در ادامه این مراسم ولی اله سیف  با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تاکید بر نقش و اهمیت پژوهش و پژوهشگران در تحقق نظام بانکی مطلوب گفت: امسال نیز مانند سالیان گذشته، مراسم هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای بانک مرکزی به شمار می‌رود تا در کنار پرداختن به مشغولیت‌های اجرایی، با تعیین جهت‌گیری‌های جدید و نیازمندی‌های نظام بانکی در حوزه‌های پژوهشی، از ظرفیت‌های صاحب نظران فعال در این عرصه حداکثر استفاده را برد.

بر اساس این گزارش؛ در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری از افشین کتابفروش بدری متصدی امور بانکی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی موسسه اعتباری کوثر به عنوان پژوهشگر برتر سال 96 با اهدای تندیس تقدیر شد.

تندیس و لوح تقدیر این جشنواره توسط ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی و علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به افشین کتابفروش بدری اهدا شد.

افشین کتابفروش بدری دارای 3 مقاله ISI، نگارش 4 مقاله همایشی در حوزه پول و بانک و یک فقره تألیف کتاب با عنوان "سازمان ها و نهادهای پولی و مالی در ایران و جهان" است.

تصویریک

تصویر دو

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: