کد خبر: ۳۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵        12 December 2017

اظهارات طاهری مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد هدایتی در نوع خود جالب توجه است و جای تامل دارد.


باشگاه خبرنگاران: شب گذشته علی اکبر طاهری در مورد برخی پول‌های باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در یک برنامه تلویزیونی ارئه داد که در انتهای آن بخشی را به حسین هدایتی عابر بانک معروف پرسپولیس اختصاص داد.

علی اکبر طاهری در مورد برخی پرداخت‌های هدایتی جملات جالبی را به زبان آورد:

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد کهولت سن و گرفتاری قبلی هدایتی به او فشار آورده است. ما پول‌ها را دادیم و سند زدیم. ۲۰۰ هزار یورو پول هدایتی تبدیل به ریال شد و به حساب پرسپولیس رفت. سال مالی باشگاه از یک تیر تا سی و یکم خرداد سال بعد است؛ برای فصل ۹۴-۹۵ و دوره بعدی آن (لیگ شانزدهم) نمونه‌های مالی و حساب‌رسی بسته بندی شده و اسناد هم موجود است. فرآیند مالی باشگاه پرسپولیس از سال ۹۴ مشخص است.

طاهری درباره ادعای حسین هدایتی مبنی بر اینکه مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با وحید امیری از او ۷۰۰ میلیون پول گرفته اند، اما تنها ۴۰۰ میلیون به این بازیکن داده اند، تصرح کرد: هدایتی در ضیافت ناهار گفت ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان جدید را می‌دهم و ترکاشوند هم ۷۰۰ میلیون تومانی که از هدایتی گرفته بود به وحید امیری تحویل داد و کمتر از آن پرداخت نکرد.

با بخش توضیحات طاهری در مورد پرداخت‌ها کاری نداریم، اما درباره بخش اول صحبت‌های طاهری نکته جالبی به چشم می‌خورد.
علی اکبر طاهری متولد ۱۳۳۵ و هدایتی متولد ۱۳۴۲ است. به نظر می‌رسد بازنشستگی تاثیر زیادی روی طاهری گذاشته و همه را با چشم بازنشسته می‌بیند، با این حساب باید حق را به سازمان بازرسی داد.

وضعیت حساب و کتاب طاهری در مورد سن و سال هدایتی نشان داد طاهری درس ریاضیات دوران تحصیل را خوب پاس نکرده، پس به رقم‌های اعلامی او هم اعتمادی نخواهد بود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: