کد خبر: ۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰        12 December 2017

سفیر آمریکا در بریتانیا گفت که انتظار دارد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سال جدید میلادی به بریتانیا سفر کند.


خبرگزاری تسنیم: وودی جانسون درحالی به بی بی سی این مطلب را گفت که اخیرا اختلافاتی میان ترامپ و ترزا می شکل گرفته است. البته جانسون معتقد است که این اختلافات احتمالا بد تفسیر شده‌اند.

این اختلافات پس از انتشار تصاویری از گروه افراطی بریتانیا در اولویت قرار دارد از سوی ترامپ ایجاد شد . ترزا می این حرکت ترامپ را اشتباه خوانده بود.

با اینحال جانسون گفت که روابط ترامپ با بریتانیا هنوز بسیار بسیار خوب است. وی درباره سفر احتمالی ترامپ به بریتانیا نیز گفت: قطعا، به نظرم او این سفر را انجام خواهد داد. این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما نسبت به انجام آن امیدوارم.

وی با اشاره به اینکه ترزا می اولین دیدار کننده خارجی با ترامپ در کاخ سفید پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهوری آمریکا بوده گفت که به نظرم روابط دو طرف بسیار بسیار خوب است.

با وجود این اظهارات چندان به صاف بودن آسمان روابط آمریکا و بریتانیا نمی‌توان مطمئن بود. ترامپ فردی غیرقابل پیش بینی است که این موضوع را در پاسخ توییتری به مخالفت ترزا می با انتشار ویدئوی جنجالی ذکر شده نشان داد. ترامپ در پاسخ به می توییت کرد: روی من تمرکز نداشته باش.به تروریسم افراطی و مخرب اسلامی متمرکز باش که در بریتانیا درحال انجام است. ما کاملا کار درستی انجام می‌دهیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: