رئیس پلیس راه راهور ناجا:
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه جریمه‌های رانندگی دو برابر نشده است، گفت: مردم همکاری لازم را با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶        11 December 2017
خبرگزاری فارس: جریمه‌های رانندگی 2 برابر نشده است/ مردم با دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری کنند

به گزارش اطلس خبر به نقل از فارس، سردار محمدحسین حمیدی در حاشیه برگزاری رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سال 96 کشور در آبعلی اظهار کرد: طرح زمستانی رسماً از امروز آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه سازمان‌ها در حوزه امداد و نجات، امدادرسانی و ایمنی در جاده‌های کشور و حتی شهرها و مسیرهای برفی مانند سازمان‌های اورژانس، راهداری، امداد و نجات جمعیت هلال احمر و در اولویت پلیس راه و راهور، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها در سراسر کشور امروز در رزمایش طرح زمستانه حضور داشتند و بر اساس این هماهنگی طرح زمستانه 96 از امروز عملاً کلید خورد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان کرد: تمام دستگاه‌ها به‌صورت ثابت و سیار در جاده‌های کشور حضور فعال دارند و خدمات خود را به مردم ارائه می‌کنند.

حمیدی افزود: مهم این است که هموطنان به‌خصوص رانندگان با رعایت نکات ایمنی می‌توانند به تمام ارگان‌ها کمک کنند و خودشان تکمیل‌کننده امور باشند.

وی بیان کرد: آماده‌ بودن و همراه‌ داشتن تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیرچرخ باید از اولویت‌های مهم مردم در هنگام رانندگی باشد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: امیدوارم مجموعه سازمان‌های امداد و خدمات‌رسان با همکاری مردم موجب خیر و برکت در طرح زمستانی امسال باشند و شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص دو برابر شدن جریمه‌های رانندگی اظهار داشت: جریمه‌های رانندگی به‌ هیچ‌ عنوان دو برابر نشده است و ما تأکید بر اعمال قانون داریم.

حمیدی اضافه کرد: خودروهایی که در محورهای برف‌گیر تردد دارند و فاقد تجهیزات زمستانی باشند، بدون هیچ‌گونه بخششی با آنها برخورد خواهد شد و اگر در شرایط برف و کولاک خودروها دارای تجهیزات لازم باشند، مشکلات ما خیلی کم خواهد شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: