کد خبر: ۳۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸        11 December 2017

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که حسن بیت‌سعید مهاجم جدایی طلب آبی‌پوشان در محل تمرین این تیم حضور پیدا نکرد.


خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از 4 روز استراحت از ساعت 10:30 امرو ز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. پیش از شروع تمرین خبرنگاران رسانه‌های گروهی پشت درهای استادیوم آزادی مثل دفعات گذشته معطل مانده و برای ورود دچار مشکل شدند. با وجود اینکه کانال رسمی باشگاه استقلال از شب قبل اعلام کرده بود که تمرینات تیم استقلال برای رسانه‌ها باز است اما هر بار که خبرنگاران گروهی به ورزشگاه آزادی مراجعه می‌کنند باز هم از ورود آنها ممانعت به عمل می‌آید و عنوان می‌شود که برای ورود به مجموعه باید با مسئولان استقلال هماهنگ شود.

هنگامی که جباروف و پادوانی قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند چند هوادار شهرستانی استقلال پشت درهای مجموعه از هافبک ازبک درخواست گرفتن عکس کردند که این بازیکن بلافاصله از خودرو پیاده شد و در کنار آنها عکس سلفی گرفت.

هنگامی که وینفرد شفر قصد حضور در زمین چمن را داشت با یکباره از دیدن یک عکاس متعجب شد و اشکان نامداری پرسید مگر خبرنگاران در محل تمرین هستند که وی پاسخ داد تمرین امروز برای رسانه‌ها باز بوده است. در این لحظه شفر به مربی گلرهای استقلال گفت از این پس من می‌گویم که تمرینات باز باشد یا بسته.

با وجود مطرح شدن اسامی مختلف در لیست مازاد استقلال امروز یعقوب کریمی و لئوناردو پادوانی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شدند البته حسن بیت سعید در تمرین استقلال شرکت نکرد و ظاهرا این بازیکن با وجود شایعات زیادی که پیرامون رفتنش به فولاد مطرح می‌شود در کلینیک استقلال حضور داشته است. این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین آخر استقلال قبل از بازی با سپاهان مسابقه آخر نیم فصل را از دست داده بود.

جابر انصاری و فرشید اسماعیلی دیگر غایبان تمرین استقلال بودند که هر دو نفر به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند در تمرین شرکت کنند.

سجاد شهباززاده مهاجمی که طی روزهای اخیر شایعات فراوانی درباره او مطرح شده بود امروز پا به پای استقلالی‌ها تمرین کرد.

پیش از شروع تمرین و هنگامی که سرمربی استقلال قصد حضور در زمین را داشت در حال خوردن بیسکوئیت بود که این اتفاق حتی درون زمین چمن هم ادامه داشت و این موضوع سوژه عکاسان ورزشی شد. سرمربی آبی‌پوشان قبل از اینکه با بازیکنانش صحبت کند مشغول خوردن بیسکوئیت شده بود که صحنه جالبی را در تمرین رقم زد.

پیش از شروع تمرین شفر برای دقایقی با روزبه چشمی به صحبت پرداخت.

در حالی که هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. بعد از صحبت‌های شفر زرندی که این روزها نقش مترجم سرمربی آلمانی را ایفا می کند با تاخیر خود را به جمع بازیکنان رساند که در این لحظه یکی از بازیکنان استقلال خطاب به دیگران گفت چون او دیر آمده باید برای ما بخواند! در همین لحظه بود که بازیکنان دست می‌زدند و منتظر بودند تا وی این کار را انجام دهد اما درنهایت با صحبت‌های شفر این اتفاق رخ نداد.

مهدی رحمتی و حسین حسینی در غیاب ارشیا بابازاده گلر سوم استقلال زیر نظر اشکان نامداری تمرین کردند.

نصرالله عبداللهی بعد از گذشت 30 دقیقه از آغاز تمرین امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی حاضر شد.

امروز یک خانم در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد و بعد از حدود ۲۰ دقیقه محل تمرین این تیم را ترک کرد.

در بخش اول تمرین بازیکنان به دو دسته تقسیم شده و کار هوازی و گرم کردن بدن را انجام دادند. در بخش بعد بازیکنان مشغول بازی هندبال شدند که در این مسابقه سر و صدای بسیار زیادی از سوی بازیکنان ایجاد شد و در بخش دیگر کار تاکتیکی در قالب دو گروه سبز و صورتی انجام شد.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه هفته آینده و از سری مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان ایران جوان بوشهر خواهد بود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: