حضور در برنامه نود و افت محسوس بازیکنان. این جمله‌‌ی شرطی بار دیگر بین فوتبالدوستان زمزمه می‌شود که هر بازیکن یا مربی به برنامه نود می‌رود یا دچار افت می‌شود یا با مصدومیت جدی رو به رو می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹        23 March 2016
گزارش روز - تحریریه اطلس خبر | حضور در برنامه نود و افت محسوس بازیکنان. این جمله‌‌ی شرطی بار دیگر بین فوتبالدوستان زمزمه می‌شود که هر بازیکن یا مربی به برنامه نود می‌رود یا دچار افت می‌شود یا با مصدومیت جدی رو به رو می‌شود.
با این حال این پروسه از چندین سال قبل نسبت به این برنامه وجود دارد که گریزی به آن خالی از لطف نیست:

آرمناک پطورسیان
این دروازه‌بان خوش استیل ارمنستانی در فصل 80-81 که در سپاهان اصفهان حضور داشت به مدت 704 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود و به همین دلیل فردوسی پور او را به برنامه نود دعوت کرد. پس از حضور این دروازه‌بان در برنامه نود، طلسم بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل استقلال تهران شکست و پس از آن نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت.

کریم انصاری‌فرد
این بازیکن اردبیلی در آذر 88 به برنامه نود شد. انصاری‌فرد مهاجم آماده آن روزهای سایپا با زدن 8گل در آن مقطع یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر بود ولی پس از حضور در این برنامه، تنها موفق به زدن 4 گل تا انتهای فصل شد و از رسیدن به عنوان بهترین گلزن لیگ بازماند.

ایمان موسوی
مهاجم سابق نفت تهران در فصل 90-91 موفق شده بود 7 گل برای تیمش به ثمر برساند. زمانی که به نود دعوت شد آمار گلزنی‌اش متوقف شد و پس از آن و حضور در استقلال نیز عملکرد قابل ملاحظه‌ای نداشت.

علی دایی
شهریار فوتبال ایران که تا همین چند هفته پیش موفق شده بود صبای قم را به رتبه چهارم رده‌بندی لیگ برتر برساند، افت تیمش مصادف شد با حضورش در برنامه نود. صبای قم شش هفته است که رنگ برد را ندیده است...

روزبه چشمی
شاید کمتر هوادار استقلال در این زمینه نظر متفاوتی داشته باشد که روزبه چشمی بعد از مهدی رحمتی تاثیرگذارترین بازیکن آبی‌های پایتخت بوده است. با این حال کاپیتان تیم ملی امید با حضور در برنامه نود این امید را به هواداران داد تا سومین ستاره را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما در اولین مسابقه استقلال پس از حضورش در برنامه نود مقابل پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و با پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.
نوراللهی با ترس به برنامه نود می‌رود
احمد نوراللهی
هافبک تدافعی پرسپولیس امشب مهمان برنامه نود است و همین خبر باعث شد تا هواداران این تیم به صفحه اینستاگرام نوراللهی بروند و از او خواهش کنند تا به این برنامه نرود چون این احتمال دارد تا نحسی این برنامه، هافبک خلاق تیمشان را دچار افت کند. نوراللهی که تا اینجای کار عصای دست برانکو بوده امیدوار است این صحبت‌ها تاثیری روی او نگذارد


برچسب ها: فردوسی‌پور ، فردوسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: