کد خبر: ۲۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸        23 October 2017

بازداشت حمود سلطان، دروازه‌بان و ستاره اسبق فوتبال بحرین پس از آن صورت گرفت که وی در برنامه‌های "المجلس" که در شبکه قطری "الکأس" نمایش داده می‌شود، مسئولان قطری و نحوه تعامل آنها با شهروندان و افراد مهاجر را ستود که به نظر می‌رسد این اظهارات باعث خشم مقامات بحرینی شده است.


خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های عربی گزارش دادند که مسئولان بحرینی ستاره اسبق فوتبال این کشور را به دلیل تحسین قطر بازداشت کردند.

به گزارش النشره، بازداشت حمود سلطان، دروازه‌بان و ستاره اسبق فوتبال بحرین پس از آن صورت گرفت که وی در برنامه‌های "المجلس" که در شبکه قطری "الکأس" نمایش داده می‌شود، مسئولان قطری و نحوه تعامل آنها با شهروندان و افراد مهاجر را ستود که به نظر می‌رسد این اظهارات باعث خشم مقامات بحرینی شده است.

وی در این برنامه گفته بود از زمانی که پایش را در قطر گذاشته، چیزی جز احترام ندیده است و خجالت می‌کشد که بخواهد حتی یک کلمه علیه مردم قطر بگوید.

حمود سلطان با بیان اینکه "جز خوبی چیزی از مردم قطر ندیده است و خدا نیز گواه بر این امر است"، تصریح کرد که هیچ وقت مردم قطر را فراموش نخواهد کرد.

بحرین در کنار عربستان، امارات و مصر در پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند.

حمود سلطان ظرف بیش از ۲۰ سال کاپیتان تیم ملی بحرین بود و از بازیکنان برجسته به شمار می‌آمد و چندین بار در سطح کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، لقب بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

فعالان در توییتر خشم خود را نسبت به بازداشت وی ابراز کرده و نارضایتی خود را نسبت به سرکوب آزادی‌ها و بستن دهان‌ها و سرکوب‌گری‌های صورت گرفته توسط کشورهای تحریم کننده دوحه علیه کسانی که از موضع قطر دفاع می‌کنند، بیان کردند.

در همین حال، عبدالعزیز العنبری، تحلیلگر ورزشی کویتی در تویئتی نوشت: برادر حمود سلطان صحبت حقی را در خصوص قطر مطرح کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: