در واکنش به ترکیب شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب
رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس گفت: اعضای این شورا هم از نظر سوابق مناسب چنین شورایی نیستند و هم اینکه ارشاد باید تعادل را در تصمیم‌گیری‌ رعایت کند.
کد خبر: ۲۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶        23 October 2017
خبرگزاری فارس: ناظری: اعضای شورا نه تنها کاری برای انقلاب نکرده‌اند بلکه مسئله‌دار هستند/ ارشاد باید تعادل را در تصمیم‌گیری‌ رعایت کند


به گزارش اطلس خبر به نقل از فارس، علی ناظری رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس در واکنش به ترکیب شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب تهران گفت: اعضای این شورا هم از نظر سوابق مناسب چنین شورایی نیستند و هم ارشاد باید تعادل را در تصمیم‌گیری‌رعایت کند.

وی افزود: ما از طیف‌های مختلف که نسبت به انقلاب دلبستگی دارند در این ترکیب نمی‌بینیم و آنهایی که داعیه انقلابی بودن دارند در این ترکیب جایی ندارند. حتی برخی از اعضای این شورا افراد مسلمانی هستند ولی داعیه انقلابی‌گری ندارند و مجموعه‌ای که می‌خواهد کار در تراز انقلاب اسلامی انجام دهد، جای افراد انقلابی در آن خالی است.

این فعال فرهنگی گفت: این مسئله مورد اعتراض من بوده و آن را اعلام هم کرده‌ام که سوابق برخی از این اعضا اصلا خوب نیست.

رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس گفت: در ابعاد و ترکیب شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب تهران که می‌خواهد برای نمایشگاه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کار کند چنین نشانه‌ای نمی‌بینیم که پای ارزش‌های انقلاب باشند.

ناظری در ادامه گفت: چنین امتیازها و حمایت‌هایی این سوال را ایجاد می‌کند که چرا فقط به عده‌ای خاص این امتیازها داده می‌شود و با نگاهی به سوابق آنها می‌بینیم که این اعضا در تراز انقلاب اسلامی نیستند و در برابر نگاه‌های بین‌المللی چطور می‌توانیم بگوییم این افراد برای انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند.

مدیر انتشارات فاتحان در پایان گفت: جدا از نماینده‌هایی که ارشاد معرفی کرده در نماینده‌های دو تشکل دیگر هم خبری از رفتارهای انقلابی نمی‌بینیم و درسخنان آنها خبری از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نیست و بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب و با تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشته‌ایم باز شاهد کسانی هستیم که نه تنها کاری برای انقلاب نکرده‌اند بلکه مسئله‌دار هم هستند.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: