کد خبر: ۲۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲        23 October 2017

«رحمت‌الله نبیل» رئیس حزب «محور مردم افغانستان» اعلام کرد رئیس اداره امنیت ملی افغانستان تهدید کرده که در صورت عدم کاهش فعالیت حزب محور مردم افغانستان علیه وی پرونده‌سازی خواهد کرد.


خبرگزاری تسنیم: «حزب محور مردم افغانستان» از احزاب منتقد حکومت وحدت ملی است که چند ماه قبل به عنوان اپوزیسیون سیاسی دولت افغانستان به رهبری رحمت‌الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی این کشور اعلام موجودیت کرد.

«رحمت‌الله نبیل» رئیس و بنیان گذار این حزب در صفحه فیسبوک خود نوشته است که مقامات ریاست امنیت ملی این کشور از وی خواسته‌اند تا فعالیت‌های حزب محور مردم افغانستان را کاهش دهد.

وی افزود ریاست امنیت ملی افغانستان وی را تهدید کرده است که در صورت عدم کاهش فعالیت‌های این حزب برایش پرونده سازی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش در پیام ریاست امنیت ملی افغانستان به نبیل آمده است، «فعالیت‌های حزب محور مردم افغانستان را کاهش دهید در غیر این صورت به دلیل افشاسازی مدارکی درباره سازمان اطلاعاتی پاکستان (آی.اس.آی) که سال گذشته توسط شما از طریق رسانه‌ها صورت گرفت برای‌ شما پرونده‌سازی می‌کنیم».

رئیس سابق امنیت ملی افغانستان گفت که حزب تحت رهبری وی به عنوان یک اپوزیسیون برای بازگشت مشروعیت به نظام سیاسی افغانستان فعالیت می‌کند.

نبیل در ادامه از رئیس امنیت ملی افغانستان خواست تا اداره امنیت ملی افغانستان را سیاسی نکنند و از «توطئه‌سازی» خودداری کنند.

وی به ریاست امنیت ملی افغانستان هشدار داد که حرف‌های بسیاری برای مطرح کردن دارد اما شرایط حساس این کشور را درک می‌کند.

رحمت‌الله نبیل رئیس سابق امنیت ملی افغانستان سال گذشته در صفحه فیسبوک خود 6 سند اطلاعاتی را افشا کرد که حمایت سازمان اطلاعات ارتش پاکستان از گروه‌های تروریستی را نشان می‌داد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: