آخرين روز ثبت نام كانديداهاي فدراسيون فوتبال
در آخرين روز مهلت ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات رياست فدراسيون فوتبال، طبق انتظار روز شلوغي سپري شد و افراد زيادي برای رياست فدراسيون فوتبال و نايب رئيسی ثبت نام كرد اما مهم‌ترين اتفاق ممكن، انصراف علی كفاشيان رئيس هميشه خندان فوتبال ايران بود كه البته طبق انتظار كارشناسان بر خلاف ميل باطنی انصراف خود را در روز آخر اعلام كرد.
کد خبر: ۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹        23 March 2016
سپهر خرمی- تحريريه اطلس خبر | در آخرين روز مهلت ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات رياست فدراسيون فوتبال، طبق انتظار روز شلوغي سپری شد و افراد زيادی برای رياست فدراسيون فوتبال و نايب رئيسی ثبت نام كرد اما مهم‌ترين اتفاق ممكن، انصراف علی كفاشيان رئيس هميشه خندان فوتبال ايران بود كه البته طبق انتظار كارشناسان بر خلاف ميل باطنی انصراف خود را در روز آخر اعلام كرد.
كفاشيان كه در تلاش جمع آوری امضا از اعضای مجمع بود با پيغام‌‌‌های غير مستقيم از سوی نهادهای نظارتی سرانجام صلاح دانست تا در سومين دوره متوالی كانديدا نشود. اما اتفاقی كه شبيه سياست حضور پوتين و مدودوف دو رئيس جمهور و معاون اول رئيس جمهور در كشور روسيه است رخ داد اين است كه تاج براي رياست فدراسيون فوتبال ثبت نام كرد و اين انتظار و شائبه وجود دارد تا كفاشيان به عنوان پست نايب رئيسی مرد اصفهاني معرفی شود. شايعه‌ای كه البته احتمال رد شدنش بسيار محتمل‌تر است چرا كه كفاشيان اگر اطمينان حاصل می‌كرد كه می‌تواند تاييد صلاحيت خودش را بگيرد قطعا برای پست رياست ثبت نام مي كرد.
كفاشفيان انصراف داد / تاج و عزيزی خادم ثبت‌نام كردند
كفاشيان اما در جمع خبرنگاران سعي كرد همه چيز را عادي نشان دهد و طوري برخورد كند كه انصرافش از انتخابات رياست فدراسيون فوتبال كاملا بر اساس خواسته خود بوده است: « من از فوتبال حذف نمی‌شوم. هم در ای اف سی هستم و هم در موارد مختلف حضور دارم. خود علی کفاشیان پروژه خط خوردن از فوتبال را رقم زد. من 8 سال در فوتبال بودم و خسته شدم و دیگر توان ندارم و امیدوارم افرادی بیایند که به ما کمک کنند».
با اين حال علي فتح‌الله‌زاده كه گفته بود در صورت ثبت نام كفاشيان از كانديداتوري خودش انصراف خواهد براي پست نايب رئيسي ثبت نام كرد. مصطفي آجرلو مديرعامل سابق پاس تهران نيز براي پست رياست فدراسيون ثبت نام كرد.
عزيزمحمدي هم پيش از اين مانند مديرعامل سابق استقلال گفته بود به سود كفاشيان كنار خواهد كشيد اما به دليل انصراف رئيس فعلی فدراسيون فوتبال، او نيز ثبت نام كرد.
علیرضا معظمی‌نیا که متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس بود و با یک پراید به سازمان خصوصی سازی رفته بود این بار برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد و گفت:به هر هیاتی که به من رای بدهد یک میلیارد تومان پرداخت خواهم کرد.
منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران برای پست نایب رئیسی و همچنین حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران عصر امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و برای هیات رئیسه فدراسیون کاندیدا شد. نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هم برای انتخابات آتی این فدراسیون ثبت نام کرد. محمود اسلامیان برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون کاندیدا شد و قصد دارد عضو عادی هیات رئیسه شود. غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در انتخابات شرکت کرد. وی با حضور در فدراسیون فوتبال برای هیات رئیسه فدراسیون ثبت نام کرد. غزيزی خادم نيز عضو فعلی هيات رئيسه فدراسيون فوتبال كه همگان از شانس بالای او برای احراز پست رياست فدراسيون فوتبال نام می‌برند در ساعات ابتدايی امروز ثبت نام كرد تا شانس خود را با ساير رقبا محك بزند.
علیرضا دهقان گوینده خبر تلویزیون که سابقه یک دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را هم دارد برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. دهقان برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرده است.

برچسب ها: علي كفاشيان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: