دادستان کل:
دادستان کل کشور در خصوص زمان اجرای حکم زنجانی گفت: باید مقدمات اجرای حکم فراهم شود.
کد خبر: ۲۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱        18 October 2017



به گزارش اطلس خبر به نقل از مهر، محمد جعفر منتظری در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه قاضی مقیسه در آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات همدستان بابک زنجانی اعلام کرده بود که حکم برای اجرا در دست مسئولان است، آیا واحد اجرای حکم زمانی را تعیین کرده است؟ گفت: آنها به دنبال اجرا هستند، مقدمات باید فراهم شود.

وی در خصوص شایعه ایجاد شده مبنی بر اینکه زنجانی به زودی اعدام می شود، گفت: باید ببینم چه می شود انشاالله اموال برگردد.

ممنوعیت استعمال قلیان قانونی است

حجت الاسلام منتظری در مورد طرح جمع آوری قلیان و منع استعمال دخانیات در اماکن عمومی گفت: از نظر قانون استعمال دخانیات در اماکن عمومی ممنوع است در جای دیگر قانون قهوه خانه ها را جزو اماکن عمومی تعریف کرده است بعضی از عزیزان از جمله نمایندگان مجلس و مسئولین به ما ایراد می گیرند که چرا عرضه قلیان در برخی اماکن ممنوع شده است در جواب آنها باید بگوییم که این ممنوعیت به واسطه حکم قانون است ما ممنوع نکردیم. 

وی افزود:در بعضی استانها اجرای قانون صورت گرفته است و به نظر ما به لحاظ قانونی در سراسر کشور این ممنوعیت باید اجرا شود و اگر بنا به برداشتن ممنوعیت است باید به حکم قانون باشد.

 دادستان کل تصریح کرد: در حال حاضر اشکال عمده بر سر همین موضوع است که در حال حاضر دستگاه قضایی صرفا قانون را اجرا می کند.

اشتری در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای نیروی انتظامی باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند گفت: کسانی که در زمینه اجرای ماموریت فعالیت دارند باید کارت ضابط دادگستری دریافت کنند.  

وی افزود: طبق شناسایی ها این تعداد نزدیک به 60 هزار نفر هستند در حال حاضر حدود 40 هزار نفر آموزش های لازم را دیدند و کارت ضابط برایشان صادر شده است. انشاالله که مابقی افراد آموزش لازم را ببیند و برای آنها نیز کارت صادر شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: