سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: به دلیل برد در برابر یک حریف قدرتمند بسیار خوشحال و راضی هستیم و توانستیم یک هدیه نوروزی به تمامی طرفداران پرسپولیس بدهیم.
کد خبر: ۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸        12 March 2016
به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ جمعه شب در نشست خبری پس از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران از تمامی بازیکنان پرسپولیس به دلیل انرژی و اراده ای که برای پیروزی در این دیدار به کار بستند، قدردانی کرد و گفت: ما این برد را برای رسیدن به خودباوری بیشتر و انگیزه مضاعف در جهت ادامه مسیر و رسیدن به اهدافمان نیاز داشتیم.
وی با بیان اینکه تا آخرین بازی لیگ، قهرمان لیگ مشخص نمی شود و قطعا پرسپولیس یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی است، اظهار داشت: ما استحقاق این برد را داشتیم و بازیکنان پرسپولیس به لحاظ تاکتیکی خوب بازی کردند و در کنار گل که به ثمر رسید چندین موقعیت دیگر هم ایجاد کرده بودیم.
وی با اشاره به مشکلات متعدد تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت ها و مصدومیت های بازیکنان، خاطرنشان کرد: در این بازی مجبور بودیم اصلاحاتی را در ترکیب تیم انجام دهیم، اما این تغییرات حداقل بود و همواره برای هر بازی آمادگی تاکتیکی خود را خواهیم داشت.
برانکو در ادامه با بیان اینکه صبا یکی از بهترین تیم های لیگ است، افزود: این تیم به ویژه در ضد حمله بسیار خطرناک است و ما تلاش کردیم این نقطه قوت آن ها را کور کنیم و در ضربات کاشته نیز بازیکنان پرسپولیس به خوبی جاگیری می کردند.
وی علت بازی نکردن مهدی طارمی از ابتدای بازی را آماده نبودن این بازیکن عنوان کرد و افزود: پرسپولیس در نیمه دوم به هیچ عنوان دفاعی بازی نکرد و با حضور طارمی به دنبال گل دوم هم بودیم، اما در نیمه دوم بازی فیزیکی تر شده بود و توانستیم چند موقعیت ایجاد کنیم.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران در پایان با بیان اینکه بازیکنان تعویضی باید کاملا آماده باشند تا در صورت حضور در بازی بتوانند به خوبی خود را نشان دهند، تصریح کرد: کفشگری امروز بازی بسیار خوبی داشت و نشان داد که استحقاق بودن در ترکیب پرسپولیس را دارد و نورمحمدی و بنگر هم در کنار بازیکنان بودند تا تیم را تشویق کرده و در این پیروزی سهیم باشند.
دو تیم فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران روز جمعه در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: