کد خبر: ۲۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳        14 October 2017

سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر که محصول شبکه دو سیماست از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در شهرک غرب کلید ‌خورد.


خبرگزاری مهر: به گزارش روابط عمومی سریال، پیش تولید سریال «هست و نیست» ‌ از ابتدای شهریورماه آغاز شده بود، با انتخاب بازیگران اصلی خود روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه کلید ‌خورد.

در اولین روز تصویربرداری این سریال در شهرک غرب که به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه محسوب می‌شود، سه چهره جدید و جوان که در آینده معرفی خواهند شد جلوی دوربین رفتند.

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود...!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

برخی از عوامل دیگر این سریال عبارتند از مدیر تصویر برداری: رضا شیبانی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیرتولید: فرزین فرزادنیا، برنامه ریز: مسعود میمی، تدوین: امین عابدی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: مهرداد قلی پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: فرشته حجازی، دستیار تهیه: فیروز قاسمی، دستیار تولید: ایمان صراف، مدیران تدارکات: جواد قاسمی و مهدی عباسی، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین و روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: