تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل صبای قم به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷        11 March 2016
به گزارش ایرنا، تیم های صبای قم و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.
تنها گل این مسابقه را فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند. در این دقیقه حامد لک دروازه بان صبا روی ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس، توپ را به شکل عجیبی دفع کرد که این توپ ابتدا روی تیرک افقی دروازه فرود آمد و سپس در دهانه دروازه قرار گرفت که احمدزاده آن را به گل تبدیل کرد.
قضاوت این مسابقه بر عهده اشکان خورشیدی با کمک های رضا سخندان و حسن ظهیری قرار داشت و امیرحسین صادقی، فرید بهزادی کریمی، کریم اسلامی و فرشید باقری از صبای قم و علی علیپور و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.
علی دایی سرمربی صبای قم در این دیدار تیم خود را با ترکیب حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی (کاپیتان)، داوود بهادری، محمدامین آرام طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، فرید بهزادی کریمی (از دقیقه ۶۶ محمد اوسانی)، پیام صادقیان (از دقیقه ۶۶ ابوالفضل ابراهیمی)، کریم اسلامی و محمد قاضی روانه میدان کرد.
پرسپولیس تهران نیز با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و ترکیب سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، محمد انصاری، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، محسن مسلمان (از دقیقه ۷۵ مهدی طارمی)، فرشاد احمدزاده، مهرداد کفشگری (کاپیتان)، علی علیپور و امید عالیشاه (از دقیقه ۸۷ وحید حیدریه) بازی کرد.
با این نتیجه پرسپولیس ۳۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. صبا هم با ۳۱ در رده نهم باقی ماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: