صفحه توئیتر؛
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توئیتر خود به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳        20 September 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آذری جهرمی در صفحه توئیتر خود نوشت: دولت آمریکا اگر نگران دسترسی مردم ایران به اینترنت است چرا به بهانه تحریم، دسترسی ایرانیان به سایت های متعدد را مسدود کرده است؟


وزیر ارتباطات : مردم برای تهیه سیم کارت از جاهای معتبر استفاده کنند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تهیه هر نوع شماره و سیم کارت باید از طریق اپراتورها و سایت های متعلق به آنها انجام شود. 
آذری جهرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: تهیه هر نوع شماره و سیم کارت باید از طریق اپراتورها و سایت های متعلق به آنها صورت گیرد. 
وزیر ارتباطات گفت: در تهیه سیم کارت ها آن چیزی که مشخص است تماس هایی با مردم گرفته می شود که هیچ ربطی به اپراتورها ندارد و توصیه به مردم می شود که به این تماس ها بی توجهی کنند و جواب ندهند. 
وی ادامه داد: اینها یک نظام بازاریابی عادی و شخصی هستند نه وصل به اپراتورها هستند و نه تأیید می شوند. اگر مردم شماره خاصی را مثلاً در اپراتور همراه اول دارند و همان شماره را در ایرانسل یا رایتل می خواهند با مراجعه به سایت این اپراتورها می توانند با قیمت های مصوب 5 هزار تومان و 20 هزار تومان تهیه کنند. 
آذری جهرمی افزود: متأسفانه بازاریاب ها از علاقه مردم سوءاستفاده می کنند و بجای اپراتورها به آنها زنگ می زنند بعد هم سیم کارت را به قیمت 60 هزار تومان برای آنها می فرستند. 
وی گفت: در مواردی دیده شده که حتی سیم کارتی که داخل پاکت گذاشته اند و فرستاده اند آن شماره مورد نظر نبوده است. این مسئله نیاز به هوشیاری و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
وزیر ارتباطات تصریح کرد: ما هم ابزار مناسبی نداریم که همه بازار را کنترل کنیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: