در نود چه گذشت؟
کد خبر: ۲۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲        19 September 2017

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره دلایل نتایج ضعیف استقلال به پخش رسید. در پایان 60 درصد کاربران و چیزی در حدود 2 میلیون نفر معتقد بودند که منصوریان و کادر فنی مقصر اصلی ناکامی های استقلال هستند.


سرویس ورزشی فردا: برنامه ۲۷ شهریو نود با محوریت بررسی هفته ششم رقابت های لیگ برتر، صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و نتایج ضعیف تیم استقلال از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره دلایل نتایج ضعیف استقلال به پخش رسید. در پایان 60 درصد کاربران و چیزی در حدود 2 میلیون نفر معتقد بودند که منصوریان و کادر فنی مقصر اصلی ناکامی های استقلال هستند.

 
 نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین «بازیکنان»، «کادر فنی» و «مدیریت» یک گزینه را به‌عنوان مهم‌ترین عامل نتایج ضعیف تیم استقلال تهران انتخاب کنند. 
 
 ترین‌های هفته ششم لیگ برتر

- حرکات تکنیکی: مهدی شریفی، مهدی قائدی، مهدی طارمی، آگوستو سزار، مهدی کیانی، حسین بادامکی، ایوب والی، رضا ناصحی، علیرضا ارجمندیان، احسان پهلوان- مرتضی تبریزی، کریم احمدی، علی قلی‌زاده، کرار جاسم، فرشاد جانفزا، فرید محمدی‌زاده و سید محمد ستاری.
- تیرک دروازه: سرور چپاروف(مقابل پارس جنوبی جم).
- موقعیت از دست رفته: حسن مروان(برابر فولاد خوزستان).
- پاس گل: محمدرضا خلعتبری(مقابل سایپا).
- مهار برتر: فرزین گروسیان(برابر سیاه جامگان).
- گل برتر: علی دشتی(مقابل استقلال تهران).
 
  فردوسی‌پور:عجب کیفی داد این مدال والیبال!
 
در شروع برنامه 90 ، عادل فردوسی پور یادش رفت موفقیت والیبالیست ها را تبریک بگوید ، وقتی محمد فنایی کارشناس داوری برنامه به استودیو آمد ، همان ابتدا او به والیبالیست ها تبریک گفت و عادل که یادش افتاده بود، گفت:«آخ یادم رفت ، خوب شد گفتید ، عجب حالی داد این مدال بچه های والیبال.» در ادامه محمد فنایی با عادل درباره رنگ لباس و دکور برنامه اش شوخی کرد که با هم ست شده اند و بعد هم این کارشناس داوری به کمال کامیابی نیا و باقی ملی پوشان توصیه کرد تکل روی مچ پا نروند که جریمه اش بی تردید اخراج است. او گفت داور چینی یک پنالتی روی طارمی را برای پرسپولیس نگرفته است. 
 
  فردوسی‌پور: مدیر استقلال قول داده بیاید و اخلاقی این است که بیاید!
 
 عادل فردوسی پور که از قبل اعلام شده بود برای دوشنبه شب می خواهد مدیر استقلال را به برنامه اش بیاورد.، از همان شروع برنامه اش گفت یک صندلی برای این مهمان گذاشته اند و تاکید کرد خودش از او قول گرفته که به استودیوی 90 بیاید.

تاکید این مجری بر اینکه افتخاری قول داده و اخلاقی این است که بیاید سعی داشت مدیر استقلال را که گفته بود به خاطر حاشیه های احتمالی ترجیه می دهد به 90 نرود را ترغیب کند هر طور شده به جام جم برود و در استودیوی نونوار 90 تا عادل درباره بزرگترین بحران این روزهای ورزش ایران از او سئوال کند!
 
 مدیر استقلال در 90 طلبکار شد
 
 سیدرضا افتخاری مدیر استقلال سرانجام به برنامه 90 رفت. او همان ابتدا گفت در رودربایستی قرار گرفته و به اصرار عادل فردوسی پور به برنامه آمده است. او سپس گفت بدشانسی یکی از مهمترین دلایل ناکامی های تیمش است. او از محرومیت هفته اول بازیکنانش شروع کرد. به بدشانسی و اشتباهات داوری رسید و بعد هم از مصدومیت بازیکنانش گفت و ادامه داد: «کسانی که ما انتطار نداشتیم و امید داشتیم به عنوان استقلالی از تیم حمایت کنند، این کار را نکردند. من که تازه در فوتبال نیامده بودم. من 20 سال سابقه فوتبالی داشتم که آمدم. من می دانستم باید چه کار کنم! من سال قبل که تیم را گرفتم، شرایط همین الان را داشتیم. ما به تیم اعتماد کردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.»

سپس فردوسی پور از او درباره پیر کردن و پرستاره کردن تیم پرسید و افتخاری در پاسخ گفت: «تمام بازیکنانی که گرفتم نظر کادرفنی است. بعضی ها را به سختی گرفتم. شجاعیان و مهدی قائدی را به سختی گرفتیم. جلسه من و پژمان تا 3 بامداد طول کشید تا او رضایت داد بیاید اما بدشانسی آوردیم که کتفش شکست. ما تیم برای قهرمانی بستیم. الان برای برون رفت از این مسئله باید هوادار بیاید کمک تیم. اینکه بیایند شعار بدهند و سرمربی را زیر سئوال ببرند کار پسندیده ای نیست. فوتبال برد و باخت دارد. دیروز هم پرسپولیس باخت. بالاخره در لیگ باقی تیم ها هم کار کردند!»

مدیر استقلال طوری حرف می زد که باخت های استقلال، اتفاقی بوده است . بعد عادل به حرف های اعضای هیات مدیره در انتقاد از مربی تیم پرسید. فردوسی پور گفت منصوریان مقصر بوده است و بعد هم از هیات مدیره انتقاد کرد که آنها مقصر بودند. او گقت و بعد نوبت به مدیر آبی ها رسید  و افتخاری پاسخ داد: «ببینید من قبول دارم. سال گذشته ما این بحران را داشتیم قبل دربی یکی از اعضای هیات مدیره گفت دربی را ببازد عوض می شود اما من گفتم چه دربی را ببرد و چه ببازد تا ته فصل هست و فضا تغییر کرد و ما دربی را هم بردیم. سال قبل در نیم فصل استقلال کولاک کرد. حالا باید هوادار بپذیرد 9 بازیکن مصدوم به تیم لطمه می زند. من به منصوریان هم تذکر دادم که باید دستیارهایش را تقویت کند. بعضی از بازیکنان ما توانایی بازی ندارند و باید درباره آنها تجدید نظر شود.»

او درباره رحمتی و جباری هم گفت: «درباره این بازیکنان در جلسه ای که من بودم، یکی از اعضای هیات مدیره و منصوریان بود، قرار شد این ها بیایند در باشگاه و توضیح بدهند. شرح وظیفه هیات مدیره مشخص است. کسی به منصوریان هم نگفت این بازیکنان نباشند. منصوریان که روی خط آمد توضیح بدهد. این ها آمدند باشگاه و به ما گفتند خیلی خبرنگار آمده جلوی در باشگاه، گفتیم اگر اینها برای حرف زدن بیایند.  پیغام دادیم این ها بروند، ما هم جلسه را جای دیگری گذاشتیم و قرار شد بعد از بازی بعدی با آنها حرف می زنیم. به من گفتند آقای رحمتی چون از ما طلب دارد، پیگیر این جلسه بودند و برای همین کمی در باشگاه ماندند، وگرنه ما خبر داده بودیم که این بازیکنان بروند و در جلسه بعدی ما که بعد از بازی با ذوب آهن بود، بیایند.»

او سپس ادامه داد: «باشگاه را که تحویل گرفتیم 100 میلیارد بدهی داشت. بدهی سنوات گذشته و مالیاتی. از یک طرف ما برای بازیکنان خارجی تهدید می شدیم. اتفاق جریمه فیفا برای ما خوش یمن بود. »

او سپس درباره پرونده بازیکنان خارجی شاکی شان گفت در مورد پروپئیچ آنها در فیفا برنده می شوند. این مدیر همچنین گفت که با آندو تیموریان و کاوه رضایی هم به توافق می رسند و مشکل شان حل می شود. در ادامه افتخاری گفت فتح الله زاده که پرچم استقلال را بالای سرش می گیرد بیش از 22میلیارد تومان بدهی با چک های برگشتی روی دست استقلال گذاشته است!

مدیر استقلال با اشاره به اینکه 13 میلیارد تومان بدهی پرداخت کرده است، خودش گفت که در این تیم شاهکار کرده است. عادل از او درباره مگویان پرسید  که گفت بهتر است منصوریان پاسخ دهد و  درباره ماجرای رحمتی و جباری هم گفت: «این تصمیم هیات مدیره بوده  اما منصوریان در جریان بوده است.» عادل خیلی روی برخورد با این دو بازیکن مانور می داد و افتخاری گفت همه چیز را نمی شود گفت و بعضی ها ظرفیت شنیدن همه حقایق را ندارند و بهتر است این مسائل در دل خود باشگاه حل شود!

سیدرضا افتخاری درباره ماجرای خودش گفت:«من از سال 67 دبیر دو هیات فوتبال بودم، دبیر فدراسیون بودم، رئیس سازمان لیگ بودم. در تربیت بدنی تهران بودم. در فوتسال رئیس کمیته بودم. من موفق ترین دوره فوتسال را داشتم . ما قهرمان آسیا شدیم. در برزیل عنوان آوردیم و سوم جهان شدیم. این مقام ها به کنار، خیلی کارهای زیربنایی انجام دادم و استعدادیابی کردم که 200 تای شان در فوتسال هستند.»

او درباره پندار توفیقی و عکس های پر تعدادش کنار بازیکنان گفت: «من به او هم گفتم زیاد مصاحبه می کنی. او مسئول قراردادها بود و بعد هر قرارداد هم عکسی به یادگار می گرفت. اینکه عکس ها زیاد چاپ شد را خیلی تائید نمی کنم. ایشان مسئول قراردادها بود در دوره قبل از این هم . او دکتری دارد و استاد دانشگاه هم هست و در این کار متخصص هم هست.»

او سپس گفت: «ژن خوب هیچ کمکی به من نکرده است. من از روابطم استفاده می کنم از دولت کمک بگیرم تا بتوانم به استقلال به کمک کنم. فکر می کنید من این پول ها را از کجا برای استقلال آوردم؟ زمانی که من به استقلال آمدم این ژن خوبی که می گویید اصلا در جریان نبود. من به اصرار گودرزی به استقلال آمدم.» این ماجرای ژن خوب همان ماجرای داماد افتخاری است که فرزند قدرت علیخانی است . افتخاری سپس گفت دولت از این تیم کمک نکرده و اگر قرار بود به او کمک کند باید الان این تیم دولتی بدون بدهی می ماند.

فردوسی پور سپس درباره زمانی و نقشش پرسید و عباسی دیگر عضو هیات مدیره را به چالش کشید .
 
  منصوریان:من رحمتی و جباری را قربانی خودم نکردم
 
 علیرضا منصوریان در گفت و گو با عادل فردوسی پور گفت رحمتی و جباری را قربانی خودش نکرده است. بخش هایی از گفته های او را در ادامه می خوانید:

*من سعی کردم برای خودم و تیمم آرامش ایجاد کنم اما متاسفانه در این فضا چون جمعیت میلیونی دورش دارد، گمانه زنی ها تبدیل به یک سری اتفاقات می شود و تصمیم گرفتم سکوت را بشکنم و حرف بزنم. من از هواداران مان عذر می خواهم. نتایج ضعیفی گرفتیم. اما این نتایج یک سری عقبه ای دارد. یک سری حمایت ها در شروع فصل می توانست جلوی نتایج بد را بگیرد. من از حمایت شان در سال قبل تشکر می کنم. من از افتخاری تشکر می کنم که برای ماندن من دارد می جنگد. من در نفت که بودم، هیچ وقت کسی نمی دید چقدر در هیات مدیره حرف می زدیم ولی اینجا فرق دارد. من اینجا خودم هم به عدد 2 رای می دهم که نتایج بد تیم برای کادرفنی است. در نتیجه  کادرفنی مقصر است. من برنامه را از اول دیدم. دو هفته قبل من به عنوان مربی الیت رفتم در آسیا. کسی اصلا نگفت این مربی ایرانی به عنوان مربی الیت به این مراسم رفته. فضایی که سال قبل برای ما فراهم شد را امسال نداشتیم. ما عضوی در هیات مدیره داشتیم که 200 بار علیه ما مصاحبه کرد.

*باشگاه باید یکی را انتخاب می کرد. یا من یا آن عضو! من نمی خواهم باز شخم بزنم که در همان بازی اول سه بازیکن من را محروم کردند. شما دیدید که تراکتورسازی را فوق العادهردیم. ما به تیم علی دایی باختیم. یک در دنیا بیایید و اسم بیاورید که در هفته چهارم بازی های لیگ برتر، تیمی که طرفدارانش این همه تشویقش می کردند و 9 یارش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است، برایش مشکل ایجاد می شود. رفتند شروع کردند مصاحبه و اولتیماتوم دادن. خودم بازی با گل گهر خنده ام گرفته بود . بازیکن تیم من استرس داشت. می ترسید . ما جلوی نفت بازی کردیم در جم ولی بازیکنم استرس دارد. فضای آلوده در بین هواداران ایجاد کردند و تیم من دچار سکته بود. بچه های ما را آنالیز کنید. ما تیمی همدل و یک نواخت داریم اما اشتباه می کردند چون استرس داشتند.

*در بازی با پدیده هوادار ما ناراحت شد و به من گفتند حیا کن و رها کن. من ماندم وسط زمین و صدای ناراحتی شان را شنیدم. افتخار می کنم یک روز گل پرویزخان را دیدم، شماره 10 را خودم پوشیدم و حالا مربی هستم.

* افتخاری به سختی دارد من را حفظ می کند. به سختی.

سال قبل گفتم به مهدی یک ساعت دیگر رضایتنامه می دهم. هیچ وقت دروغ نمی گویم و برای یک روز بیشتر ماندنم، هیچ وقت نمی گویم مجتبی و مهدی را قربانی کنیم. من مجتبی را برای استقلال خواستم. با افتخار می گویم پژمان را خواهش کردم بیاید. پژمان به خاطر استرس آسیب دید.

*حوزه فنی برای من است. من باید بگویم بازیکنم بیاید یا نیاید. من را بردن لب پرتگاه و هولم می دهند. من هم مهدی را می خواهم و مجتبی. مجتبی به تنهایی یک وزنه است. مهدی رحمتی را من باید بگویم بازی کند یا نکند. مجتبی خیلی بیشتر از یک بازیکن کنار ماست. فضای امروز استقلال اصلا تعریفی ندارد که چه کسی بازی کند. وقتی عضو هیات مدیره به من می گوید این ها باید در اختیار باشگاه باشند من آنجا هم گفتم آقای افتخاری بزرگترین اتفاقی که ممکن است این است که دو بازیکن بزرگ تیم من را نگه دارید برای بعد بازی!

*آقای افتخاری؟ سر جدت به آقای فردوسی پور بگو من نگفتم من را همین امروز بردارید و نگه ندارید؟ (رضا افتخاری این حرف را تائید کرد اما گفت نمی تواند همه این واقعیت ها را بگوید. عادل از او پرسید چرا استعفا نداده است وقتی تیمش را و بازیکنانش را می خواستند از او بگیرند؟)

*من اصلا آدمی نیستم که در آن لحظه تصمیم بگیرم. به جان پسرم امیر، به افتخاری گفتم من را بردارید. چرا این قدر این دست، آن دست می کنید. از او خواستم که به عمومیت مردم بگویید او تا دربی می ماند اما به دروغ بگویید. اگر استقلال با این رویه برود جلو، من خودم نمی مانم. یا از من حمایت کنید یا اصلا برم دارید. امروز به افتخاری زنگ زدم و گفتم، تیم من دارد به هم می خورد. ساعت یک بعد از بازی جم با مجتبی نشستم و حرف زدم. وقتی در هیات مدیره گفتند خودشان می خواهند برخورد کنند، تبعاتش را خودشان بر عهده بگیرند. من سال 87 که بازی نمی کردم اما شانم را نشکنند. مجتبی و مهدی گفتند بر نمی گردند چون از برخورد ناراحتند و می گویند باید به آنها توضیح داده باشند.

*من توضیح می دهم. من هر وقت تیمم پول گرفت، دو روز بعدشان پول می گیرم. مثل بقیه وقتی به بقیه پول دادند، پول دادم. رفقایم به باشگاه پول دادند. من گفتم بیایید برای تیم اسپانسر بیاورید . اسپانسر معرفی کردم. خدا من را نبخشد اگر دنبال پول در آوردن از استقلال باشم. من پولم را زمانی بدست آوردم که لباس شماره 10 را پوشیدم.

*من افتخار می کنم در دولت روحانی ، 150 نفر در رستوران هایم کار می کنند اما با رانت درآمدزایی نکردم. من مسئول این نیستم که کسی در زندگی اش خطا کرده و حالا چون پول ندارد به من گیر بدهد. من از خود شما هم گلایه دارم. من در بازی با پدیده هم می خواستم استعفا بدهم. کادرفنی تیمم و مشاوران بیرونم نگذاشتند استعفا بدهم. کی روش پیغامی به من داد که مصر شدم بمانم . من آن لحظه می خواستم استعفا بدهم. ما دنبال خبرسازی نیستیم که !

مغالطه نکن آقای فردوسی پور!. من در آن واحد تجربه بهتاش فریبا و عمو نصی را داشتم و نظر آنها طوری بود که استعفا ندهم. بازی با پدیده هفته پنجم بود. آن کارهایم برای فرار از فشار نبود. کی روش هم همان جا به من پیغام داد نه فردایش. من زمین می خواستم. از هیات مدیره می خواستم که در مطبوعات حرف نزنند، این ها خیلی زیاد است؟
 
 عضو هیات مدیره استقلال:منصوریان گفت رحمتی بعد پنالتی خوشحالی کرد
 
  اکبر عباسی ملکی که متهم بود به نقش داشتن در اخراج رحمتی و جباری، ابتدا خود را ورزشی معرفی کرد و گفت 50 سال است که استقلالی بوده و در کل ورزش بوده است و گفت هم ورزش کرده و هم ورزش را می شناسد. او گفت: «افتخاری گفت، من به رختکن رفتم و جباری گفت این چه زمینی است که ما تمرین می کنیم؟ همین طور ایشان گفت جباری گفته آمده استقلال که پولش را بگیرد. تازه آقای افتخاری بارها در هیات مدیره گفته بود . هر بار گفتیم مشکل چه چیزی است، می گفت که منصوریان جوان ها را گذاشته کنار و این بازیکنان را آورده است. این ها تیم را خراب کرده اند.

من بعد از بازی جم، با منصوریان و افتخاری جلسه گذاشتم و گفتم تیم چه مشکلی دارد؟ منصوریان گفت تیم پر استرس است چون دو بازی مهلت داشتم، من گفتم این دو بازی بر عهده ما، باقی بازی ها را چرا باختید و گفت چون من با ذوب آهن بازی دارم، رحمتی را به خاطر بازی با ذوب آهن نمی گذارم، قبلش در بازی جم از او استفاده کردم. رحمتی اما قهر کرد و در جلسه فنی نیامد و سر پنالتی هم خوشحالی کرد. این عین جمله منصوریان است. من آن چیزی که اتفاق افتاده را اینجا می گویم. مجتبی را او مقاومت کرد اما با اخراج رحمتی موافق بود.»

این عضو هیات مدیره که خیلی تند داشت حرف می زد و از قلعه نویی هم خیلی حمایت کرد و او را یک افتخار در این تیم دانست، گفت خودش از حامیان بزرگ منصوریان در کنار افتخاری بوده است اما وقتی امشب در 90 همه گناه ها را سر او شکسته اند ، سبب شده تا روی خط بیاید و حقایق را بگوید. فردوسی پور از صداقت ملکی تشکر کرد. این حرف ها به کلی گفته های منصوریان و افتخاری را تکذیب کرد.
 
 دقایق عجیب و غریب رسوایی در90
 
بعد از حرف های طولانی منصوریان، عباسی ملکی عضو هیات مدیره استقلال در چند کلمه، سرمربی را به گوشه رینگ برد و بعد از آن مهدی رحمتی روی خط آمد تا جنگ بزرگی به پا شود.

مهدی رحمتی گفت: «من از آقای ملکی تشکر می کنم. حرف های ایشان را که شنیدم، واقعا هنگ کردم. خیلی ها با من تماس گرفتند که بدانند دلیل محرومیت من چه بوده است. این حرف هایی که به آقای ملکی گفته اند درست نبوده است. من با دو نفر دیگر هیات مدیره که صحبت کردم، خیلی صریح گفتند ما موافق اخراج مان نبودیم و اصلا آنها برای اخراج ما مصوبه ای نداشتند. حق من و مجتبی جباری این نبود که ما را دو ساعت در باشگاه بنشانند. ببینید چه اتفاقی می افتد؟ دو ساعت نشستیم و خواستیم که به ما نامه رسمی بدهند  اما ندادند. تازه امشب در برنامه شما شنیدیم که برنامه ما عوض شده بوده و جلسه بعد از بازی ذوب آهن قرار است برگزار شود.»

او درباره خوشحالی بعد از پنالتی گفت: «اگر یک نفر بیاید و بگوید من در صحنه پنالتی خوشحالی کردم، فوتبال را برای همیشه کنار می گذارم. من موقع گرم کردن سیدحسین حسینی نبودم چون شب قبلش زیر سروم بودم . 9 تا آمپول زدم و خسته بودم.»

منصوریان دوباره روی خط شروع به حرف زدن کرد و گفت: «آقای افتخاری  در آن جلسه، مگر من نگفتم مشکل تیم استرس است؟ من گفتم با توجه به مشکلات عدیده ای که مهدی داشته از سیدحسینی استفاده کنم. من هر جایی را اشتباه می کنم، شما بگو آقای افتخاری. حالا که قرار است پرده بیفتد، آن حرفی که واقعیت است را بگو. من این حرف را زدم؟ مگر آقای ملکی نگفت ما عکس هایی داریم که این باخت تیم را به مسخره گرفته است؟ اقای افتخاری راستش را بگو و نگذار شان من لطمه بخورد. »

افتخاری که در ابتدا حاضر نشده بود این حرف ها را بگوید، وقتی نوبت حرف زدنش شد، گفت: «من خواستم این حرف ها را نزنم و الان می خواهم این بحث ادامه پیدا نکند.»

رحمتی روی خط آمد و خواست صریح حرف بزند و گفت: «اگر قرار بود حرف تان را شفاف بزنید که تلفن مان را جواب می دادید. الان بگویید.»

منصوریان از افتخاری می خواست خیلی شفاف حرف بزند. او مدام سعی می کرد پاسخ ملکی را بدهد.

ولی ملکی باز حرف هایش را روی خط تکرار کرد و گفت: «من گفتم آقای منصوریان مربی باید اقتدار داشته باشد.»

منصوریان دوباره گفت: «آقای ملکی شما یک بار سر تمرین تیم من نیامدید. شما نگفتید من از رحمتی عکس خنده دارم؟» و ملکی گفت: «شما نگفتید مهدی قهر کرده بود؟ » منصوریان دوباره گفت: «بله گفتم اما قهر مهدی طبیعی بود. بازیکن بزرگ معمولا در این شرایط ناراحت می شود. من خودم رفتم دنبال مهدی...» رحمتی اما وسط حرف منصوریان پرید و گفت: «شما به من نگفتی. من خودم آمدم در جلسه. بعدش که این اتفاقات افتاد، شما آمدی اتاق من.» او رسما منصوریان را تکذیب کرد.»

در ادامه ملکی تاکید کرد هر آنچه اتفاق افتاده را گفته است. او تاکید کرد این ها را خود افتخاری می تواند تائید کند.

افتخاری در شرایط بدی قرار گرفته بود و سعی داشت در این باره چیزی نگوید. فردوسی پور سعی کرد با یک آنتراکت شرایط عجیب برنامه را عوض کند!

در شروع دوباره برنامه باز افتخاری نمی خواست حرف بزند اما اصرار رحمتی درباره اینکه آبرویش رفته سبب شد تا افتخاری بگوید:«ما با آبروی رحمتی بازی نکردیم و اگر هم او روی نیمکت خندیده باشد ایرادی ندارد ، مهم این است که گریه نکرده »

منصوریان هم تهدید کرد و قسم داد  که اگر افتخاری حرف نزند ، دیگر به تمرین تیم نمی رود. منصوریان اصرار داشت که ملکی گفته عکس هایی از خنده رحمتی روی نیمکت دارد. افتخاری اما گفت:«این حرف را آقای ملکی به نقل از فرد دیگری زد و خودش این حرف را نگفته بود.» منصوریان که مدام قسم می خورد باعث شد افختاری بگوید:«آقا نیاز به این همه قسم خوردن نیست. علی جان من از شما نشنیدم که بگویی مهدی روی نیمکت خندیده اما آنجا گفتی که مهدی قهر کرده و به جلسه نرفته و اوقات تلخی کرده است.»

این ها نکاتی بود که منصوریان در موج اول حرف هایش اصلا اشاره ای به آنها نداشت اما وقتی که در موضع ضعف قرار گرفته بود ، با صدایی که می لرزید تائید کرد این ها را درباره رحمتی گفته اما اصرار کرد هیچ وقت برای ماندن خودش حتی برای یک روز بیشتر ، رحمتی و منصوریان را قربانی نکرده است.

عادل در ته بحث استقلال گفت:«یک پایان تخل خیلی بهتر است یک تلخی بی پایان است .» در این شب عجیب منصوریان از سوی هواداران با 60 درصد آرا به عنوان مسبب ناکامی تیم معرفی شد. آن هم با حدود 2 میلیون رای منفی!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: