کد خبر: ۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸        18 September 2017
 موسسه رتبه بندی بین المللی)  (Capital intelligenceشرکت بیمه پارسیان را  در حال حاضر حائز برترین رتبه بین المللی و داخلی در صنعت بیمه کشور ارزيابي كرد.

موسسه CI یکی از معتبرترین موسسات رتبه بندی در سطح بین الملل می باشد که از سال 1982 در زمینه رتبه بندی فعالیت می نماید و شرکت ها، بانک ها و موسسات مالی را در حدود 40 کشور رتبه بندی می نماید. این موسسه در تاریخ 22 اگوست 2017 برابر با 31 مرداد 1396 پس از بررسی محیط کلان کشور، صنعت بیمه و در نهایت وضعیت شرکت ، رتبه داخلی و بین المللی اعتباری بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور را اعلام کرد.

این موسسه رتبه شرکت بیمه پارسیان در سطح بين المللي را  BB– گزارش نموده و همچنین رتبه کوتاه مدت و بلند مدت در سطح داخلی شرکت بیمه پارسیان را نیز منتشر کرده که در کوتاه مدت 1A و در بلند مدت- AA  می باشد. براساس گزارش شرکت CI   چشم انداز بلند مدت و کوتاه مدت داخلی و خارجی شرکت بیمه پارسیان هر دو در وضعيت با ثباتي قراردارند.

موسسه CI معتقد است که استراتژی و مدل کسب و کار شرکت بیمه پارسیان نقطه قوت این شرکت می باشد که منجر به مدل کسب و کار پایدار و سود آوری مناسب گردیده و بر این باور است که شرکت بیمه پارسیان پيشرو در بازار صنعت بیمه در بحث سود آوری   می باشد. همچنین طی بررسی های خود به این نتیجه رسیده است که در سه سال گذشته رشد شرکت بیمه پارسیان در حدود 30 درصد بوده است. تمامی این موارد طی گزارشی کامل به بیمه پارسیان ابلاغ شده و در وب سایت CI نیز قابل مشاهده می باشد.

روابط عمومي

 بيمه پارسيان
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: