کد خبر: ۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷        12 September 2017

نماینده مردم ارومیه در مجلس، با بیان اینکه نیازی به واردات آب معدنی به کشور وجود ندارد، گفت: مسئولان جلوی واردات این کالا را بگیرند.


خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ارومیه در مجلس، با بیان اینکه نیازی به واردات آب معدنی به کشور وجود ندارد، گفت: مسئولان جلوی واردات این کالا را بگیرند.
 
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات آب معدنی خارجی به کشور با قیمت‌های گزاف، اظهار داشت: با توجه به اینکه در کشور آب معدنی با کیفیت عالی تولید می شود لذا واردات آب معدنی خارجی به کشور باید متوقف شود.
 
وی با بیان اینکه هیچ نیازی به واردات آب معدنی به کشور وجود ندارد، افزود: آب معدنی محصول حیاتی نیست که مسئولان ذی‌ربط مجوز واردات آن را صادر کرده‌اند.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان باید جلوی واردات هر گونه کالایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود را بگیرند، گفت: واردات آب معدنی برطبق کدام موازین اقتصادی در ریل واردات قرار گرفته است ؟
 
قاضی‌پور با بیان اینکه در  کشور آب معدنی‌های با کیفیت تولید می شود، تصریح کرد: مسئولان به جای واردات این کالا زمینه و بستر لازم صادرات آب معدنی از کشور را فراهم کنند.
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس، با بیان اینکه از وزرای صنعت، کشاورزی و بهداشت که عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستند می‌خواهیم که جلوی واردات هرگونه کالا که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود را بگیرند، متذکر شد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید حمایت از تولید داخلی در راس و اولویت امور اقتصادی قرار بگیرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: