مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش: فروش کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان از امروز در کتابفروشی‌های سطح کشور به غیر از استان تهران و البرز آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴        11 September 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، لیدا نیک روش افزود: فروش کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره‌های اول و دوم دبیرستان در دو استان تهران و البرز از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود. 
وی افزود: دانش آموزان ابتدایی، فنی حرفه‌ای و پیش دانشگاهی که پیش از این نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام کرده اند کتاب‌ها را اول مهر از مدرسه محل تحصیل خود دریافت خواهند کرد.
وی تاکید کرد: دانش آموزانی که تاکنون به دلیل تغییر محل سکونت و یا تغییر رشته تحصیلی نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه irtextbook.ir نسبت به خرید کتاب‌های درسی خود تا پایان شهریور اقدام کنند. 
نیک روش گفت: ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی در هزار عنوان برای بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز چاپ و آماده توزیع است.
مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی ادامه داد: ۲۰۰ عنوان از کتاب‌های درسی امسال جدید التالیف هستند و تمام کتاب‌های پایه یازدهم نیز تغییر کرده اند.
نیک روش با تاکید بر اینکه کتاب‌ها امسال در چهار گروه بدون تغییر، تغییر جزئی، تغییر کلی و جدیدالتالیف چاپ شدند افزود: کتاب‌های اصلی در قطع رحلی، کتاب‌های همراه هنرجو در قطع رقعی و کتاب‌های هنرآموزان نیز در قطع وزیری چاپ شدند. 
وی با اشاره به اینکه کتاب‌های درسی امسال هفت درصد نسبت به سال قبل گران‌تر هستند گفت: کتاب‌های تغییر نیافته سال‌های قبل نیز برای صرفه جویی در هزینه‌های چاپ در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: