کد خبر: ۲۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵        11 September 2017

کره شمالی بامداد امروز دوشنبه هشدار داد که در صورتی که واشنگتن بر تلاش خود برای تصویب تحریم‌های بیشتر علیه پیونگ‌یانگ در سازمان ملل اصرار ورزد، باید منتظر «بزرگترین عذاب و درد» باشد.


خبرگزاری فارس: وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرده که واشنگتن در صورت پیگیری تصویب تحریم‌های جدید علیه پیونگ‌یانگ در شورای امنیت، باید منتظر عواقبی دردناک باشد.
 
 بنا بر گزارش خبرگزاری یونهاپ، تهدید پیونگ‌یانگ در زمانی مطرح شده است که آمریکا از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا به تحریم‌های جدید علیه کره شمالی در روز دوشنبه 11 سپتامبر رأی دهند.

وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد که در صورتی که واشنگتن به تلاش خود برای برگزاری رأی‌گیری در سازمان ملل در خصوص این تحریم‌های جدید ادامه دهد، هزینه اقدام خود را پرداخت خواهد کرد.

در بیانیه وزارت خارجه کره شمالی که به زبان انگلیسی در وبسایت خبرگزاری دولتی این کشور منتشر شده، آمده است: «اقدامات بعدی کره شمالی، قطعا بیشترین درد و رنجی را که آمریکا در کل تاریخ خود شاهد بوده، بر این کشور تحمیل خواهد کرد».

کره شمالی در تاریخ 3 سپتامبر یک بمب هیدروژنی را آزمایش کرد که گفته است قابلیت سوار شدن روی موشک بالستیک بین‌قاره‌ای را داراست.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: