روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:
رییس جمهور گفت: امیدواریم پیروزی‌های اخیر، از جمله در سوریه، عراق و لبنان، نویدبخش ریشه‌کن شدن تروریسم و توسعه و همکاری در منطقه باشد.
کد خبر: ۲۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴        06 September 2017




به گزارش اطلس خبر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام  حسن روحانی رییس جمهور کشورمان عصر سه‌شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی،  اعیاد بزرگ فطر، قربان و غدیر خم را در تکوین هدایت انسان‌ها مورد تأکید قرار داد و گفت: فرمایشات پیامبر اکرم(ص) در حجه الوداع و واقعه غدیر یک نقطه عطف مهم تاریخی، مقوّم وحدت دنیای اسلام و موجب افتخار مذهب تشیع است.

همه مسلمانان بر عظمت شخصیت امیرالمؤمنین(ع) و جایگاه ویژه آن حضرت نزد پیامبر اسلام(ص) اتفاق نظر دارند و عید بزرگ غدیر باید زمینه پیروی از آموزه‌های نبوی و علوی باشد.

رییس شورای عالی امنیت ملی به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت علیه تروریسم در موصل، حلب، تلعفر، دیرالزور و عرسال اشاره و تأکید کرد: امیدواریم پیروزی‌های اخیر، از جمله در سوریه، عراق و لبنان، نویدبخش ریشه‌کن شدن تروریسم و توسعه و همکاری در منطقه باشد.

رییس جمهور حضور پرشور مردم در انتخابات، رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی و حمایت رهبر معظم انقلاب را پشتوانه بزرگ دولت دوازدهم خواند و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری سایر قوا و نهادها، بویژه در مسؤولیت خطیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، گام‌های ارزنده‌تری برداشته شود.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به حادثه تلخ و تأسف‌انگیز برای تعدادی از دانش‌آموزان استان هرمزگان، تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده و دعا برای شفای مصدومان، گفت: علاوه بر تصمیمات کوتاه مدتی که در دولت اتخاذ شده، دستور داده شد تا طرح بلند مدتی برای اصلاح آیین‌نامه‌ها در ابعاد مختلف تهیه شود تا اینگونه حوادث به صفر و یا حداقل ممکن کاهش یابد.

روحانی ضمن تبریک به اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی از زحمات و خدمات اعضای سابق این شورا تشکر کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: