رئیس‌کل دادگستری گلستان مطرح کرد
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از تشکیل پرونده ویژه برای بررسی ابعاد سیلاب هفته گذشته علی‌آبادکتول در دادسرای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸        15 August 2017
ایران میں سیلاب کی تباہ کاریاں/ لاپتہ افراد کی تلاش جاری


به گزارش اطلس خبر به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در حاشیه بازدید از دهنه زرین‌گل علی آبادکتول به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: این پرونده به منظور بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.

وی با بیان این که از دادستان علی‌آبادکتول خواسته‌ایم، نظر کارشناسان اهل فن را اخذ کنند، تصریح کرد‌: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که تخلف یا سهل‌انگاری آن‌ها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده، برخورد قانونی می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان از روند جستجوی پیکر مفقود حادثه سیل هم انتقاد کرد و گفت: بازدید میدانی ما حاکی از آن است که تجهیزات و نیروهای متخصص در این بخش به‌کارگیری نشده و همین امر نیز یافتن پیکر یکی از 3 جان‌باخته این حادثه را طولانی کرده است.

وی افزود: بیشتر نیروهای در حال جستجو، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان باخته سیل هفته گذشته هستند.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: