کد خبر: ۲۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴        15 August 2017

یک خودرو دوشنبه شب جمعیت حاضر در مقابل یک پیتزا فروشی در شرق شهر پاریس، پایتخت فرانسه را زیر گرفت. در این حادثه دست‌کم یک دختر ۱۳ ساله کشته و هشت نفر زخمی شدند که حال ۵ تن از آنها وخیم گزارش شده است.


خبرگزاری ایسنا: شاهدان عینی می‌گویند که راننده سوار بر یک خودروی بی. ام. و خاکستری با سرعت زیاد به سمت محوطه جلوی پیتزا فروشی حرکت کرد و سپس با خودرو وارد مغازه شد.

راننده خودرو بلافاصله پس از حادثه دستگیر شد. سخنگوی وزارت کشور فرانسه در نخستین واکنش خود اعلام کرد که بازجویی‌های اولیه نشان می‌دهد این حادثه یک «اقدام تروریستی» نبوده است.

به گفته رسانه‌های فرانسوی راننده خودرو یک جوان ۳۲ ساله متولد سال ۱۹۸۵ میلادی است و یک هفته پیش از این اقدام، قصد خودکشی داشته است.

احتمال داده می‌شود که راننده دچار اختلالات روانی و افسردگی شدید باشد. این فرد هیچ سوء سابقه قضایی نداشته است. هنوز مشخص نیست آیا راننده تحت تاثیر الکل یا مواد مخدر بوده یا خبر.

پلیس در اطراف محل حادثه تدابیر شدید امنیتی برقرار کرده و از ورود افراد عادی و خبرنگاران تا شعاع یک و نیم کیلومتری محل جلوگیری می‌کند.

ژاندارمری فرانسه نیز با انتشار پیامی در حساب توییتری خود از مردم خواست در محل حاضر نشوند و اخبار غیر رسمی منتشر نکنند. این حادثه در «ست سور» در منطقه «سن-اِ-مارن»، واقع در ۵۴ کیلومتری شهر پاریس روی داده است. ست سور یک منطقه کوچک با ۴۵۰ نفر جمعیت است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: