کد خبر: ۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸        15 August 2017

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم به دور از گفتمان درمانی باشد، گفت: دولت یازدهم اشتباهات محاسباتی داشت.


خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت دوازدهم به دور از گفتمان درمانی باشد، گفت: دولت یازدهم اشتباهات محاسباتی داشت.
 
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در فضای رای اعتماد پارلمان به  وزرای پیشنهای قرار داریم که مقطعی حساس است، گفت: امیدواریم با وزرای که دولت به مجلس معرفی کرده شاهد برون رفت از فضای رکود در کشور باشیم.
 
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید برخلاف دولت یازدهم از گفتمان درمانی پرهیز کند، ادامه داد: در دولت آتی باید اشتباهات محاسباتی همچون پیوندزدن اقتصاد کشور به برجام تکرار نشود.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در دولت یازدهم بحث‌های همچون سند 2030، (FATF) و (IPC)  مطرح شد اضافه کرد:  کابینه‌ای که از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شده باید در جهت حل مشکلات مردم به ویژه در بحث معیشت، حل مشکل بیکاری و بحران آب که در حال امنیتی شدن است گام‌های مثبتی بردارد.
 
سالک تصریح کرد: کابینه‌ای که آقای روحانی به مجلس معرفی کرده اگر نتواند وضعیت فعلی کشور را بهبود ببخشد قطعاً با سئوالات متعددی از سوی افکار عمومی مواجه خواهد شد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: