وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت شهید حججی به ملت ایران گفت: شهادت این شهید یک پیام روشن دارد و آن این است که خط انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی تداوم دارد.
کد خبر: ۲۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴        14 August 2017

به گزارش اطلس خبر به نقل از ایرنا، سید رضا صالحی امیری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهید حسن ححجی و جمعی از شهدای مدافع حرم در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: استمرار مبارزه با عوامل صهیونیسم،امپریالیسم و تحجر، مسیر مستمری برای بقای انقلاب اسلامی و تقابل با منابع استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: پیام دیگر شهادت حججی این است که باید همیشه حافظ خون شهدا و ریشه های انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده است باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امید است بتوانیم همیشه رهرو حقیقی راه شهدا باشیم، چرا که تداوم انقلاب اسلامی با استمرار روح شهدا که جزیی از اعمال و رفتار و سیاست های ماست ارتباط مستقیم دارد و انقلاب اسلامی با این خون ها زنده است .
صالحی امیری تاکید کرد: نیروهای مسلح و ملت و همه مردم در تقابل و برخورد با تفکر انحرافی و تحجر اتفاق نظر دارند و معتقدیم حضور ما در خاورمیانه برای دفاع از کیان انقلاب اسلام است و آنچه در منطقه انجام می شود، برای تامین امنیت ملت است .
وی منطقه خاورمیانه را عمق استراتژیک جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: تقابل ما با تروریسم در عراق و سوریه به منظور دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سراز پیکر پاکش جدا کردند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: