نوبخت:
رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از مناطق سیلزده گلستان گفت: خسارت سیل روزهای 19و 20 مرداد سال جاری در این استان یکهزارو 440 میلیارد ریال برآورد می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸        14 August 2017
خبرگزاری فارس: سیل 1440میلیارد ریال به گلستان آسیب زد/ بخشی از خسارت بزودی تزریق می‌شود


به گزارش اطلس خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر نوبخت که روز دوشنبه به همراه استاندار و تعدادی از مدیران استانی از مناطق سیل زده گلستان بازدید کرد، اظهارداشت: یکهزار و 200میلیارد ریال این خسارت به حوزه بناها و زیرساخت ها وارد شده است که بزودی بخشی از آن به استان تزریق می‌شود.

وی افزود: در خصوص اعتبارات تامین خسارات سیل در گلستان همچنین در جلسه هیات دولت تصمیم‌گیری خواهد شد.
هم‌اکنون نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در گرگان در حال برگزاری است.
سیلاب روزهای 19 و 20 مرداد امسال در گلستان و بویژه در مرکز و شرق استان میلیاردها ریال خسارت به منازل مسکونی، زمین های کشاورزی و راه های روستایی وارد کرد. 
سه نفر در این حادثه در شهرستان های گنبدکاووس و علی آباد جان خود را از دست دادند و از سرنوشت یک مفقودی خبری در دست نیست و جستجو برای یافتن آن همچنان ادامه دارد. 
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور جزو استانهای سیل خیز به شمار می رود که همه ساله و بویژه در مرداد ماه سیل و خسارت های آن را تجربه می کند.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: