در ادامه حرکت فرهنگی برگزار صف امضا برای کتاب های منتخب، این هفته این مراسم برای کتاب "بیا گم شویم" اثر نویسنده پرمخاطب مکزیکی ادی السید برگزار شد. ادی السید نویسنده بسیار جوانی است که با وجود اینکه تاکنون تنها سه کتاب از وی منتشر شده است اما هر سه این کتاب ها با استقبال بی نظیری در جامعه مخاطب جوان روبرو شده است. مخاطب تمامی رمان های این نویسنده، جوانانی هستند که به داستان های عاشقانه علاقه مندند.
کد خبر: ۲۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳        12 August 2017

کتاب بیا گم شویم (Let's Get Lost) دومین و پرفروش ترین کتاب این نویسنده است که به عنوان یکی از رمان های برگزیده سال 2015 امریکا نیز معرفی شده است. این کتاب که توسط زهرا طراوتی ترجمه شده و نشر نیماژ آن را به بازار عرضه کرده است، داستان دختر جوانی است به نام لیلا که سفری ماجراجویانه را اغاز می کند و در این مسیر با چهارجوان دیگر آشنا می شود که هریک مشکل خاصی داشته و لیلا به آن ها در رفع این مشکل کمک می کند. کتاب به طرز ماهرانه ای در پنج بخش و در قالب پنج داستان کوتاه که به خوبی به یکدیگر ارتباط داده شده اند، شکل گرفته که در هریک از آن ها، داستان یکی از جوانان نقل شده است. داستان اخر نیز اختصاص به خود لیلا دارد.
مراسم صف امضای این کتاب، با حمایت اپلیکیشن امانت انلاین کتاب، ketapp و همکاری نشر نیماژ، روز جمعه 20 مرداد ماه 96  برگزار شد.  در اين مراسم شخصیت‌های مختلف فرهنگی مانند رسول یونان، لیلا کردبچه، مهدی اشرفی، شهرام می‌رشکاک، حسن صفدری، علی ایلیا، بهزاد عبدی، دکتر سیامک بهرام پرور، وحید پورزارع، بهنام علامی و مرتضی نجاتی حضور داشتند. كتاپ اولين سامانه امانت انلاين كتاب بر بستر شبكه هاي تلفن همراه است كه در قالب يك كتابخانه مجازي، به اعضاي خود امكان دسترسي  به هزاران كتاب الكترونيك از ناشران مطرح كشور را ميدهد.















برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: