یازدهم اسفند آغاز مهلت نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال بود اما تا این لحظه حتی یک نفر از کسانی که احتمالی کاندیداتوری آنها زمزمه می‌شده ثبت نام نکردند. اینطور به نظر می رسد که تمامی کاندیداها زمان ثبت نامشان را به روز آخر موکول کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷        09 March 2016
گزارش - تحریریه اطلس خبر | یازدهم اسفند آغاز مهلت نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال بود اما تا این لحظه حتی یک نفر از کسانی که احتمالی کاندیداتوری آنها زمزمه می‌شده ثبت نام نکردند. اینطور به نظر می رسد که تمامی کاندیداها زمان ثبت نامشان را به روز آخر موکول کرده‌اند.
علی کفاشیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، عزیزا... محمدی، علی فتح‌ا...زاده، عزیزی خادم و حتی محمد دادکان گزینه‌های دیگر هستند. آنها هنوز اعلام آمادگی نکرده اند. اما قرار است بیایند تا معادلات را بر هم بزنند. مهدی تاج و علی کفاشیان با وجود اختلاف نظر گسترده، با هدف مشترک، وسیله را توجیه کردند و ائتلاف جالبی را تشکیل دادند تا در صورت ردصلاحیت احتمالی کفاشیان، مهدی تاج در روز آخر ثبت نام کند . از اسلامیان به عنوان نایب رئیس مهدی تاج یاد می‌شود که اگر این اتفاق رخ دهد، اسلامیان در انتخابات ثبت‌نام نخواهد کرد.

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و از منتقدین جدی سیاست‌های مدیریتی کفاشیان که همواره منتظر چراغ سبز دولت برای حضور در کارزار انتخاباتی است همچنان در حال سبک سنگین کردن فضای آینده است. او که نمی‌خواهد با اتخاذ یک استراتژی اشتباه، تصمیمات آتی خودش پیرامون فوتبال را بسوزاند هنوز مجاب به حضور در انتخابات اردیبهشت و ثبت نام آن نشده است.
علی فتح‌الله زاده و سردار عزیزمحمدی نیز فعلا نتوانسته‌اند 10 امضای مورد نظر اعضای مجمع را کسب کنند و مدارک تحصیلی را خود را تکمیل کنند به همین دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند. البته مدیرعامل سابق استقلال بارها عنوان کرده که در صورت حضور کفاشیان، در انتخابات ثبت نام نخواهد کرد!
باقی کاندیداها نیز ثبت نام را گذاشته‌اند برای روزهای آینده. عزیزی خادم به احتمال فراوان زودتر از سایرین وارد کارزار انتخاباتی خواهد شد. فردی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و البته نزدیک به دولت است می‌تواند یکی از سورپرایزهای انتخابات اردیبهشت ماه 95 باشد.
اگر تا پایان امروز از افراد ذکر شده ثبت نامی به عمل نیایدف با توجه به اینکه پنج شنبه و جمعه فدراسیون فوتبال تعطیل و نیمه تعطیل است، تمامی کاندیداها در روز شنبه ثبت نام خواهند کرد چرا که آخرین روز قانونی ثبت نام کاندیداها شنبه 22 اسفند خواهد بود.

باید دید از بین فتح‌الله زاده، عزیزی‌خادم، علی کفاشیان – تاج، محمد دادکان، اسدی، اسلامیان و عزیزمحمدی کدامیک در روز شنبه ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال را انجام خواهند داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: