واعظی در جمع خبرنگاران:
وزیر ارتباطات با بیان اینکه دیگر در دولت دوازدهم وزیر ارتباطات نخواهم بود، گفت: صحبت‌هایی درباره ریاست دفتر رئیس‌جمهور با من شده، اما اجازه دهید آقای روحانی در این باره تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۲۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱        26 July 2017
خبرگزاری فارس: در دولت دوازدهم وزیر ارتباطات نیستم/ صحبت‌هایی درباره ریاست دفتر رئیس‌جمهور با من شده است

به گزارش اطلس خبر به نقل از فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حضورش در کابینه دولت دوازدهم، اظهارداشت: دیگر در دولت دوازدهم وزیر ارتباطات نخواهم بود.

وی افزود: صحبت‌هایی درباره ریاست دفتر رئیس‌جمهور با من شده، اما اجازه دهید آقای روحانی در این باره تصمیم بگیرند.


واعظی در مورد ملاقات رییس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه و نتایج و دلایل این دیدار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی در ایران است و همواره دولت و همه نظام نگاهشان به سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی مخلص بوده است.
وی افزود: البته به طور طبیعی ممکن است در شلوغی انتخابات حرفهایی هم زده شود که باید آنها را تمام شده بدانیم زیرا اگر قرار باشد دولت 4 سال کشور را اداره کند مگر می شود هماهنگی و همکاری بسیار نزدیکی بین دولت وسپاه نباشد ؟
واعظی تصریح کرد: ما وظیفه خود می دانیم هر طور که می توانیم به سپاه کمک کنیم و انتظار و نیاز هم داریم که سپاه به دولت کمک کند لذا فکر می کنم این دیدارها اتفاقات طبیعی بعد از انتخابات است که رقابتها کنار گذاشته می شود و رفاقتها برای کار در کشوری که اطرافش این همه نا امنی است شروع شود.
وی در پایان تاکید کرد : سپاه خط مقدم جبهه است و دولت با تمام وجود ازسپاه پشتیبانی می‌کند.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: