مربی بدنساز تیم ملی ژیمناستیک معتقد است که مسئولان فدراسیون ژیمناستیک با بی احترامی از سمت های خود برکنار شدند.
کد خبر: ۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰        25 July 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا: مربی بدنساز تیم ملی ژیمناستیک در واکنش به برکنار شدن دست جمعی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: جامعه ژیمناستیک در شوک است. انگار سونامی رخ داد، همه برکنار شدند. اکنون تنها رییس و یکی دونفر دیگر در فدراسیون حضور دارند.

او به برکنار شدن حامیان رییس فدراسیون اشاره کرد و گفت: بزرگترین مشکل این است که حتی افرادی که قبل از برگزاری انتخابات به درگاهی کمک کردند هم اخراج شدند. آن ها ماه ها تلاش کردند و در دفاتر خود جلساتی را با حضور درگاهی برگزار می کردند اما اکنون برکنار شدند و حتی بعد از اینکه به نزد رئیس فدراسیون رفته بودند به آن ها گفته شده بود که  قول و قراری نداشتیم.

خرسندل اضافه کرد: بدتر از برکنار شدن همه مسئولان، لحن زشت و بد نامه ابلاغ شده بود. در متن نامه از هیچ واژه تشکر یا قدردانی استفاده نشده بود و تنها مسئولان با سابقه (۲۲ سال یا بیش تر)  را به امور اداری ارجاع داده بود. قاعده این است که جلسه ای برگزار شود، صحبت هایی انجام شود و بعد بگویند به این افراد نیازی نیست.

او در پاسخ به اینکه آیا اکنون نفرات دیگری برای قراردادن در پست های مختلف از جمله مربی داریم یا خیر افزود: نه اصلاً پتانسیلی نداریم. نمی دانم اکنون می خواهند چه کنند. منظور رییس از انتخاب اسپانسر این بود؟ با این اقدام می خواهند عقده های گذشته را بگشایند؟ البته در گذشته هم با عزت و احترام رفتار شد. اکنون کادر فنی، کمیته ها، مسئولان سایت و حتی مستخدم اخراج شدند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: