سرمربی سرخ ها دوست ندارد مهدی طارمی از تیمش برود. طارمی بی شک بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس بود و برانکو برای فصل آبنده روی او حساب ویژه ای باز کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸        09 March 2016

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  اين روزها شايعات درباره جدايي مهدي طارمي در پايان فصل زياد است. او در ليگ برتر به پختگي كامل رسيده و همه مي‌گويند بايد براي پيشرفت به اروپا برود. سردار آزمون دوست نزديك مهدي كه او را برادو هم مي‌خواند، بارها در مصاحبه‌هاي خود گفته طارمي بايد به اروپا برود. او حتي در آخرين مصاحبه خود تأكيد داشت: «100 بار به مهدي گفتم بايد در اروپا بازي كني.» شواهد نشان مي‌دهد مهدي طارمي در پايان فصل به عمر بازيگري خود در ليگ برتر پايان مي‌دهد و به ليگ جديدي ملحق خواهد شد. او ابتداي همين فصل هم از كشورهاي عربي پيشنهاد داشت ولي در پايان تصميم گرفت در ليگ برتر باقي بماند و براي پرسپوليس توپ بزند. اين بار اما به نظر مي‌رسد جدايي او جدي است و مهدي قصد دارد در فصل آينده خارج از ايران باشد. او اواسط فصل از سوئد و روسيه هم پيشنهاد داشت اما نرفت. بالطبع، خبرهاي جدايي طارمي، براي پرسپوليسي‌ها نگران‌كننده است. نگاهي به وضعيت بازي‌هاي پرسپوليس در فصل جاري نشان مي‌دهد اين بازيكن تا چه اندازه در موفقيت قرمزها اثر‌گذار بوده است. او در اكثر بازي‌هاي تيمش در نقش گلزن ظاهر شده و توانسته در روند امتيازگيري تيمش، نقشي كليدي بازي كند. جدايي او خبر خوبي براي برانكو ايوانكوويچ هم نخواهد بود. او بابت جدايي اين بازيكن ابراز نگراني كرده و گفته اگر مهدي مي‌خواهد برود، از همين حالا بايد به دنبال بازيكني باشند كه جاي او را پر كند. البته برانكو در آخرين گفت‌وگوي خود وقتي با اين سؤال روبه‌رو شد كه آيا به نظر شما مهدي طارمي بايد در پايان فصل به اروپا برود، پاسخي داد كه به خوبي از همين نگراني خبر مي‌داد. مربي كروات جواب داد: «بدون شك مهدي طارمي كيفيت خيلي بالايي دارد. دليل و مدركش هم اينكه با اختلاف آقاي گل ايران است. طبيعي است كه بازيكن با اين كيفيت در كشورهاي اطراف و كشورهاي اروپايي تقاضاي زيادي خواهد داشت اما من فكر مي‌كنم بهترين كار براي او اين است كه يكي، 2 سال ديگر در ايران بماند و با يك كار فشرده به طور كامل خودش را با حضور در تيم ملي نشان دهد و به يك تيم درست و حسابي برود.» 
برانكو با اين جملات، عملاً در روزهايي كه همه مي‌گويند طارمي بايد به اروپا برود، نشان داد موافق جدايي اين بازيكن نيست و ترجيح مي‌دهد مهدي بماند. البته اين بازيكن هم علاقه زيادي به حضور در اروپا دارد و در اين باره مي‌گويد: «خيلي دوست دارم كه به يكي از باشگاه‌هاي معتبر اروپايي بروم چون سطح فوتبال در آنجا بالا است و روي كيفيت بازيكن تأثير مي‌گذارد. من مي‌خواهم به روند خوبم در تيم ملي و پرسپوليس ادامه بدهم تا با رسيدن پيشنهادات به يكي از باشگاه‌هاي معتبر اروپايي بروم.»
اينكه او چه زماني عازم سفر اروپا مي‌شود، هنوز مشخص نيست. البته كسي هم نمي‌داند كه آيا او به فوتبال اروپا مي‌رود و يا آنكه پول كشورهاي عربي را ترجيح مي‌دهد. چيزي كه پيداست، برانكو علاقه دارد طارمي بماند و همين حالا به دنبال جواب سؤال خود است. او مي‌گويد اگر باشگاه از رفتن اين بازيكن مطمئن است، بايد از همين حالا به فكر باشد و يك مهاجم را نشان كند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: