رد جوان که تصور می‌کرد دوست صمیمی‌اش به‌طور پنهانی با همسرش در ارتباط است، نقشه قتل دوستش را طراحی و اجرا کرد، اما بعد از جنایت متوجه شد مزاحم همسرش مرد دیگری بوده است.
کد خبر: ۲۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹        22 July 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از همشهری: تحقیقات حاکی از آن بود که قاتل و مقتول دوستانی صمیمی بودند و پیش از جنایت هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتند. هیچ‌کس از انگیزه این جنایت باخبر نبود و کارآگاهان باید برای پی‌بردن به پشت پرده این قتل تا دستگیری قاتل صبر می‌کردند. چند روز از این حادثه می‌گذشت تا اینکه مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم تحت تعقیب قصد دارد از طریق مرز زمینی به باکو فرار کند. به همین دلیل در کمین او نشستند و توانستند وی را پیش از عبور از مرز به دام بیندازند. او در همان تحقیقات مقدماتی به قتل دوست صمیمی‌اش اعتراف کرد و گفت: با انگیزه ناموسی دست به قتل زده است. او صحنه جنایت را بازسازی کرد و در نهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاکمه که چند روز قبل در شعبه یازدهم به ریاست قاضی مجید متین راسخ برگزار شد، ابتدا اولیای دم مقتول برای قاتل فرزندشان درخواست صدور حکم قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت: کاری که کرده بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌اش است. او گفت: یک اشتباه باعث شد که دست به قتل دوستم بزنم. او گفت: ۲ سال قبل از حادثه ازدواج کردم و با همسرم زندگی خوبی داشتیم، اما مدتی بعد فهمیدم که مرد غریبه‌ای برای همسرم پیامک می‌فرستد و مزاحم او می‌شود.

من این موضوع را از طریق بررسی گوشی تلفن همراه همسرم متوجه شده بودم و در این‌باره هیچ حرفی به او نزدم. چرا که می‌خواستم خودم این مشکل را برطرف کنم. متهم ادامه داد: وقتی پیامک‌های مرد مزاحم را دیدم فهمیدم نام او رامین است. به همین دلیل به یکی از دوستانم که نام او هم رامین بود مظنون شدم. از اینکه دوستم وارد زندگی‌ام شده خیلی عصبانی شدم و بدون اینکه حرفی به همسرم بزنم نقشه قتل دوستم را کشیدم. آن روز سراغ دوستم رفتم و بی‌مقدمه با چاقویی که آماده کرده بودم، ضربه‌ای به او زدم و فرار کردم. قصد داشتم با کمک دوستانم به خارج از کشور فرار کنم، اما پیش از فرار دستگیر شدم.

متهم درحالی‌که اشک می‌ریخت ادامه داد: بعد از دستگیری بود که فهمیدم فردی که مزاحم همسرم می‌شد، دوست صمیمی‌ام نبوده و تشابه اسمی من را به اشتباه انداخته بود. به همین دلیل از کاری که کرده‌ام پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم که من را ببخشند. من و رامین دوستان خوبی بودیم و هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم و من به‌خاطر یک اشتباه دست به قتل او زدم. روزی که اسم رامین را در گوشی تلفن همراه همسرم دیدم خیلی عصبانی شدم و درباره این موضوع هیچ تحقیقی نکردم. از این گذشته من به بیماری اعصاب و روان مبتلا هستم و گاهی نمی‌توانم خودم را کنترل کنم. براساس این گزارش قرار است قضات دادگاه به‌زودی درباره این پرونده تصمیم‌گیری کنند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: