رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵        19 July 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان خبر داد.
 
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان خبر داد و گفت: حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند که به دلیل کهولت سن و  و وضعیت نامناسب جسمانی، ادامه فعالیت به عنوان امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان برایم مقدور نیست و خواهشمندم که با کناره‌گیری اینجانب موافقت کنید.
 
وی گفت: آقای جعفری در استعفای خود بر ابراز ارادت خود به مقام معظم رهبری تاکید کرده و گفته‌اند که بعد از 37 سال خدمت به دلیل وضعیت جسمی و کهولت سن ادامه خدمت برایم مقدور نیست.
 
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه همچنین با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در طول خدمت به نظام اسلامی عملکرد بسیار خوبی داشتند و خدمات فراوانی را به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی کردند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از پذیریش استعفای آقای جعفری، جانشین ایشان را انتخاب خواهند کرد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: