وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هماهنگی این رژیم با عربستان برای نصب دروازه‌های الکترونیکی در مسجدالاقصی پرده برداشت.
کد خبر: ۲۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳        19 July 2017
به گزارش اطلس خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم: «گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم برای نصب دروازه‌های الکترونیکی در ورودی‌های مسجدالاقصی با برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان هماهنگی کرده است.

وی گفت: دروازه‌های الکترونیکی به‌زودی در مناطق دیگری از قدس اشغالی نصب می‌شوند.

صبح جمعه در پی یک عملیات استشهادی جدید در نزدیکی باب‌العمود در داخل محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و پنج صهیونیست نیز زخمی شدند که دو تن از صهیونیست‌ها در پی شدت جراحات وارده به هلاکت رسیدند.

در پی این عملیات، پلیس رژیم صهیونیستی دروازه‌های شهر قدیمی در قدس و مسجدالاقصی را بست و به نمازگزاران اجازه ورود به این مسجد را نداد.  

این نخستین بار از سال ۱۹۶۷ میلادی به شمار می‌رود که رژیم صهیونیستی مانع از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی شد و اجازه نداد که صدای اذان از داخل این مسجد پخش شود.

رژیم صهیونیستی سپس درواز‌ه‌هایی الکترونیکی در ورودی‌های مسجدالاقصی نصب کرد که فلسطینی‌ها در مخالفت با این اقدام، از ورود به مسجدالاقصی خودداری کرده و نماز را در اطراف این مسجد به جا آوردند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: